- 1251 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞASIN CUMHURİYET
YAŞASIN CUMHURİYET
İnsanların olduğu gibi toplumlarında sevdaları vardır Türk Milleti 91 yıldır Cumhuriyet sevdalısıdır. Türk var oldukça bu sevda bitmez.
İnsanın çizgisi vardır takvimsel süreçte yalpalamalar olsa da zaman sürecinde bu çizgi değişmez menzil aynıdır TÜRK CUMHURİYETİN YOLCUSUDUR.
Misâk-ı Millî " yi çizen, Türkiye Cumhuriyeti’ ni kuran, " Ne Mutlu Türküm Diyene" sözlerini bayrak bayrak dalgalandıran ATATÜRK unutulmaz.
Türkiye Cumhuriyetini Türk Milletine çok görenleri,
Türk Kadının hor görenleri,
Türk insanını yok görenleri
TANRIDA TARİHDE LANETLEMİŞTİR.
Cumhuriyet, etnik ve dinsel cemaatleri tek bir millet haline getiren bir potadır. Bu potada millet olmaktan korkuyorlar.
YAŞASIN CUMHURİYET.
LAİK TÜRKİYE CUMHURİYETİ’nin "Anadolu Birleşik Cumhuriyeti" & "Türkiye Sünni İslam Cumhuriyeti" olacağını düşleyenlerin sonu hüsrandır.
CUMHURİYET ulus bireylerine İNSAN OLMA ONURUNU İADE etmiştir. TÜRK MİLLETİNİ bir padişahın kulu kölesi yapacaklar CUMHURİYET ÇOCUĞU OLAMAZ.
Türkiye Cumhuriyeti bir MEDENİYET ÜLKÜSÜ’dür. Bu ülküde KADINLARIMIZI şeriat adı altında ERKEĞİN KÖLESİ yapmaya, ÇARŞAFA SOKMAYA yer yoktur.
İslami yaşam biçim diyerek Arap’ların mezhep kurallarını TÜRK KADININA ŞERİAT EMREDİYOR diye dayatanlar TÜRKİYE CUMHURİYETİ VATANDAŞI OLAMAZ.
Laikliği, demokratlığı, hukuğu, kadın haklarını içine sindirmeyenler TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ VATANDAŞIYIM DEMEKTEN UTANMALIDIR!!!
Cumhuriyet, dirençtir, Cumhuriyet, gönençtir. Cumhuriyet, erinçtir.
YAŞASIN CUMHURİYET!
Ey Türk Kadını.... Sadece gözlerinizin, yüzünüzün değil, Geleceğinizin önündeki perdeyi kaldıran En büyük kalkandır cumhuriyet!
Cumhuriyet halkı KELLELER olarak gören MOLLALAR rejimi değildin.... ŞEYH İÇİN MOLLA KELLE OLABİLİR AMA CUMHURİYET İÇİN HER BİREY İNSANDIR!
Cumhuriyet, millet egemenliğini belirleyen millet egemenliği ile bağdaşabilen tek rejimdir. Onlar millet değil cemaat egemenliğini savunuyor. Bugün bazı çevreler ulusal mücadelemizi reddetmeseler de, Atatürk’ ü bu mücadelenin dışına atma, onu küçültme, karalama çabası içindedirler.
Ülke yanarken, milletin ırz ve namusu çiğnenirken, işgal güçleri zulüm yaparken bu milletin avukatlığını Atatürk’ten başka yapan kimse yoktu. “İstiklâl Mahkemeleri” ni eleştirenler, Kuvâyı Milliyeci olduğundan İstanbul Hükümetince idama çarptırılan yüzlerce mâsumu niye unutur?
Söylevde bir hesaplaşma varsa, bu Sevr antlaşmasını imzalamış ve ulusal güçleri “hain” ilan etmiş karşı devrimci cepheyle bir hesaplaşmadır. Sürekli ve müthiş bir mücadele şeklinde beliren milletlerin hayat felsefesi, bağımsız ve mutlu kalmak isteyen her millet için Cumhuriyettir.
Gençliği, yabancı ideolojilerin ve ülkelerin hedefi olmadan şuurlu, inançlı ve kişilik sahibi fertler haline getirmek Cumhuriyetle mümkündür. Türkiye Cumhuriyeti’ nin ilk on yılı kutlanırken Türk Milleti tek ses olmuş haykırıyordu Çıktık açık alınla 10 yılda her savaştan."
Cumhuriyet, köşeye kıstırıldığı sanılan bir ulusun, bir aslan gibi kükreyişi ve bir küheylan gibi şahlanışıdır. Cumhuriyet, mağdur edilen ve yok sayılarak üstüne gidilen bir ulusun dünyaya göklerden bakışı ve haykırışıdır. Cumhuriyet, özgürlük meşalesini sürekli yakan tetikleyen yekpare kordan bir ateştir.
CUMHURİYET BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN!!!
YAŞASIN CUMHURİ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.