- 768 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
NERELERDESİNİZ 2
NERELERDESİNİZ? 2
NELER OLUYOR ORALARDA!
Neredesiniz diye sorana, ayaklarımın üstündeyim diyene mi cevap verirsiniz? Yoksa Neler oluyor oralarda diyene mi?
NÖRÜYON diyen hemşerime NÖRÜM, Kırlangıç misali uçuyoruz. Adın Şahin değil mi diyen bazı dostlarımıza, İsim ayrı, yapılacaklar ayrıdır, Haddimizi biliriz, NÖREK diyorum… Güzel Nevşehir imiz halk ağzı da bu… Elimizden geldiği, gücümüz ve imkânlarımıza göre sivil toplumda ses duyurmaya, sağlıklı nesil yetiştirmek için arkadaşlarımızla, örnek olmaya çalışıyoruz… Yaşadığımız her yöreye göre bir KONUŞMA TARZI var, Bazen yapıyoruz, bazen de hiciv ederek kültürümüzü yıkalım mı? Ne dersiniz…
Bazen halkımızla sohbet meclislerinde gezerken, seviye koy diyenlere de yorum yapamıyorum… Sizlere havale ediyorum, sen bürokratsın, yol gösterenlere uyar mısın ne dememi istersiniz, şehrimizin şivesine göre mi konuşursunuz?Yok, sa her insanın derdine elinizden geldiğince çözüm bulma konusunda yardımcı olmaya çalışmak mı?Yazdığınız makaleye yapılan yorumlar da sahi size bir ışık tutar değil mi? Branşı başka olup ta kitap yazanlar ve zarar edenleri de ilimizde gördük,Köşeyi dönenleri de…Sahi bizim,Dayımızın emmimizin, demek ki gücü azmış…Dergi çıkartmak ne kadar kolay ama kitap yazamadık,Ankara ‘dan ,İlla da başka yerlerden de dayı ,emmi,arkadaşlar mı arayalım …
Bizler okudukça eksikliklerimizi kabul ediyoruz. Türkçe ve iletişim uzmanlarımızdan da birçok dersler ve belgeler de aldık, hala da imkânlarımız elverdikçe katılmaya çalışıyorum. İnsanın öğrencisinden ders alması kadar bir güzel sonuç olamaz. Ticaret ve sanayi odası girişimcilik konusundaki geçen ay katıldığımız, iş-kur ve KOSGEB ile ortaklaşa yapılan,10 günlük kursu ve derslerini hiç aksatmadık harikaydı. Kursa katılımcılarımızı, emeği geçenleri, Öğretmenimiz Veysel Donmaz Bey ve sınıfta ders gören iş adamı ve gençlerimizle sohbet ettiğimiz konular harikaydı, yakın arkadaşlarımızın çocuklarını ve basındaki arkadaşlarımızı, işsizliğe katkısı olan mimar ve iş adamlarımızı işsizliğe katkılarını bulmak gayretleriniz de kutlarız.
KOSGEB den önce harcayacaksınız, iş yerinizi kuracaksınız, sonrada projenize imkânlar sağlanacak,70.000 TL Ödemesi 2 yıl güzel imkânları kullananlar var ama bazı kapanan şirketler de duyuyoruz basınımızdan, iş kurmada bizler biraz daha bekliyoruz.
Belki de, 30.000 TL altyapısı olabilecek birkaç ortak daha bulursak bizler de bir yerler açacağız…
Ya danışmanlık sanırım zor iş, yıllardır yapıyor bazıları keşke hocam senin dediklerini de dikkat e alsaydık başımıza bunlar gelmez diyenleri bir kez daha yazımızla rehberlik ediyoruz, İnsanın maalesef ki yedeği yok. Ne olur, Ölmeden insanlarınızın kıymetini biliniz. Önerilerimizi büyüklerin ve kanaat önderlerinizin de nasihatlerini lütfen dinleyiniz, Tecrübeleri var onların, bizlerin, Branşımızın edebiyat olmayışı sanırım yazı yazmamıza da engel olmamalıdır…Bazı yazılarımız ses getirirken bazılarına da bakalım neler yazacak vatandaşlarımız yorumlarınızı da inanın okuyucularımızdan bekliyoruz, övgüleri yazan öğrencilerime, dostlarıma teşekkür ederken, devamlı yazılarınızı takip ediyorum diyen, Milletvekillerimize siz değerli okuyucularımıza minnet duygularımızı da sunuyorum.
Belediyeler ve bürokrasi deki yetkililerimize zaman zaman uğradığımızda dergi, afiş, takdir belgesi veriyoruz ve diğer yayınlarımızı her yere dağıtıyorken, bizler sivil topluma üye olsunlar gönüllü olsunlar umuyoruz, destek bekliyoruz imkânı olanlara ricamızı söylüyoruz hemen yerine getiriyorlar sağ olsunlar…
Eğitimle ilgili yazıma muş kara’ dan ve bir dost da güzel yorum yazmış sağ olsun…
Okudum, ona da teşekkür ederim. Demek ki verdiğimiz konferansları eylemleri duymamış olabilir, kendisini tanımıyorum ama uygun zamanında Esen tepe de olan (nev –kur)daki büromuza bekliyorum. Etkinliklerimizin neler olduklarını detaylıca anlatalım ve kendisine bilgilendirelim.
Valimize ve Vali yardımcılarımıza, daire müdürleri, sivil toplum, Emniyet, diğer yetkililere haberlerimizi veriyoruz yerel basınımızı ve ulusal basınımızı sunuyoruz, yerel basını desteklemeyenler ya da, Abone olmayan ama lafa gelince konuşuyoruz. Ama mangalda kül bırakmayan bazı arkadaşlarımız, hemşerilerimiz, kurum ve okullardaki, etkinliklerimizi, sosyal medyadaki yaptıklarımızı görememişler demek ki, olabilir bu anlattıklarımızı okumamış, bizim kusurumuz…
Sağlık olsun, meyveli ağacı taşlarlar derler ya… Yeni yazarlar acaba neden çıkmaz ya da?TV ve radyolarda bir internet medyamız da dile gelmezler ki… Gaziantep büyükşehir belediyesi ve Kütahya Yeşilay ile yakın Sivas ilinde ne kadar ozan ve şairler var bilenlerimiz çoktur… Sahi Rahmetlik, Refik Başaran beyin eserleri de olmasa TÜRKÜLERİMİZİ nasıl tanıtırdık…
SAHİ NEREDESİNİZ? BAZI DOSTLARIMIZ, Üniversitemiz de ACIGÖL ilçesine bir okul kazandıralım diye düşünenlerimiz, Oldu mu? Ya da KOZAKLI termal e yatırım yapanlar müteşekkiriz ama paylaşmayı bilmeyenler de var İsim yazmamız etik olmaz! Valiliği ziyaret ederek ilimiz için neler yapabiliriz dediniz mi? Sempozyumları düzenleyen NEVŞEHİR H.B.Veli üniversitemiz de, kaç etkinliklere katıldınız işadamlarımızın bazıları gibi kaç okul ya da Camii gibi eserlere imzalar attınız… Her yer bina, APART otel, EV, İŞYERİ, ama kiralar ı neden yüksek diyor gençler konferansımda bana NÖRÜM? Öğrencilerin kaçına Belediyeler, dernekler, dini cemaatler ya da hayırseverlerimiz gibi, burslar sağladınız… Bizi izlemeye devam ediniz…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.