- 818 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
insanlar neden savaşır
Din getiren peygamber, milyonlari uyandiran devrimci, dunyayi korkudan titreten cengiz han, acliktan olen afrikali, essiz eserler ureten beethowen, oturdugu yerden uzayi cozen einstein... dunyanin en bilmem ne olan insanlari ve milyarlarcasi cekip gitti, tipki bizim de bigun gidecegimiz gibi. dunyada herkese yetecek kadar yiyecek yemek, icecek su, evini yapabilecegi toprak varken tatmin edilemeyen egolar, acgozluluk ve benden olmayanin yasamaya hakki yoktur zihniyeti yuzunden bugun ortadogu kan golune dondu ve gun gelecek bu planlari yapan bati ve bu zulumlere sessiz kalan dogu bu kan golunde bogulacak. lanet olsun dinini dilini ten rengini ustunluk sebebi goren herkese. insanlari musluman hristiyan, kurt turk, siyah beyaz diye ayirmak , kendiyle ayni turden olani daha ustun ve kendine daha yakin gormek dunyanin en buyuk ahmakligi, insana yapistirilan tum etiketlerin cani cehenneme, insanlar yalniz ve yalniz iyi kotu diye ayrilir benim icin. hakki icin, ozgurlugu, zulumden kurtulmak icin savasmak zorunda kalan tum insanlarin mucadelesi kutsaldir. devletlerin terorune savas, halklarin savasina teror denir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.