Kazalar ihmaller bitmeyen husumetler
Dün üç asker şehit edildi. Sekiz öğrenci öldü belki iki üç misli yaralı vardı. Mutlaka araştırılacak, ihmal kimde hata yağış dolayısıyla kayganlaşan yolda mı kemer takmayanlarda mı (adam sen de atın ölümü arpadan olsun)zihniyetinde, cahil söyleminde mi?
Hata, ihmal kimde olursa olsun; dün, her gün hop oturup hop kalktığımız savaş görüntüleri dışında(artık neredeyse kanıksadığımız olağan gibi normal karşıladığımız ölümlerin dışında) bu ülkede dün gencecik insanlar arkalarında büyük acılar bırakarak daha yaşama doymadan öldüler.
Geleneklerimiz çerçevesinde ölenlere Allah rahmet etsin diyor, ailelerine, sevenlerine de başınız sağ olsun deriz ama artık sağ baş kalmadı. Kimsede ne akıl kaldı ne moral kaldı.Aklımız Allah’a emanet.Lütfen daha çok hassasiyet, hele şu kemer takmayanları hiç anlamıyorum.
Zaten ülkemizde şöförlük ehliyet durumları bu memleketin başına bela olan rüşvet, adam kayırma; torpil yüzünden hiç de sağlıklı değil.
Ne diyeyim, Allah sabır versin ölenlerin geride kalan ailelerine, küçük yaşta yetim kalan, öksüz kalan evlatlarına.
Gününüzün huzurlu geçmesini, önümüzdeki günlerin ferah günler olmasını diliyorum.
26/Ekim/2014/Pazar/Bodrum
YORUMLAR
Dileklerinize ben de katılıyorum.
Duyarlı yüreğinize sağlık.
Saygılarımla, efendim...