- 701 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
AURA AVCISI
I.BÖLÜM
Çağın En görkemli Krallığı geçmişinin karanlık geleceğinin belirsiz olması bu görkemi yitirtmeyeceği bir krallık ; Oliforyen… ve onun efsaneleşen belkide efsanesini yitirmeyi bekleyen kralı Orion...
İmparator Orion ‘ un 2 oğlu vardır. Büyük Oğlu Eraylın babasının ülkeyi ve ailesinin yönetmek için koyduğu kanunlardan hiç memnun değildir. Hep Büyük oğlunun hedefinin ve düşüncesine ters kararlar verir. İmparator Büyük oğlunun gücünden farkındadır ve onu korumak kötü yola baş koymasından korkar ve onun lehine gözükmese bile onun iyiliği için Aile kanunlarını belirler.Eraylın bu durumdan rahatsızdır.gücün kullanılmadan bir işe yaramadığını savunur ve bukadar gülüyken neden barış içindedirler neden kendilerinden güçsüzlerin güçlerini artırmaları için zaman tanırlar –gençleri düşünce hep kazanmaktır - Böyle tartışmalar ve kavgalarla yıllar geçer. İmparator büyük oğlu Eraylın’ı kontrol altında tutmak istesede her defasında başarısız olur. Oğlunu yanına öğretmen olarak gönderdiği her muhafızın cesedi birkaç gün içinde saray kapısında görülür ,çünkü Eraylın’ı durdura bilecek tek kişi İmparatordur. Eraylın Ataların en güçlüsü olan I.Salton gibi güçlü ve onun gibidir. I- Salton ülkeyi karanlık çağından savaştan kurtarıp ülkede efsane olmuş ve kendine özgü teknikleriyle herkezi rahatlıkla yönete bilmiştir. Eraylın da ona çok benzemektedir ve onun kadar güçlü dür.
Günlerden birgün kral saraydan çıkmak zorunda kalır ve oğlunun başına yine muhafız diker. Eraylın her zamanki gibi nöbetçileri öldürür ve antreman yapmaya gider. İmparator saraya geri döndüğünde Hemen saray kapısına bakar ve muhafızların cesetlerine rastlamaz ve Generali Kradus’a :
- “Güzel En azından yeni bir cenaze töreni olmayacak” Der.
Saraydan içeriye girerler ve saltanat oldasında koltuklara oturtulmuş oğlunun başına diktiği 2 muhafızı görür .Biri ölmüştür diyeri ise aldığı darbelerden dolayı can çekiştiğini görür ve adamın titreyen elinde bir mektup vardır. Mektup Büyük Oğlu Eraylın’dandır.
Mektup da ;
“Zamanı geldi… sen Orion benim Düşmanımsın ve senin müttefiklerin benim düşmanım” yazar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.