- 435 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAMİMİYET TESTİ
Siz, sevgiliniz ve anneniz uçakta yolculuk yapıyorsunuz. Bir mecburiyet doğdu, anneniz veya sevgiliniz... Uçaktan birini atmanız gerekiyor. Yoksa uçak düşecek. Üstelik de siz pilotsunuz. Uçağın salimen iniş yapması için sizin uçağı kullanmanız gerekiyor.
Uçaktan annenizi mi yoksa sevgilinizi mi atardınız. Ama mutlaka birini atmanız gerekiyor. İşte size samimiyet testi.
İki de bir sana kurban olurum diyen anneme sordum. Olur mu öyle saçma şey, sevgili her yerde bulunur ama anne bulunmaz dedi. Kurban olan anneye bakar mısınız. İlla beni değil sevgilini at uçaktan demeye getiriyor.
Filinta Selime sordum aynı soruyu Selim ile sevgilisi birbirine çok yakışan, kelimenin tam anlamıyla "kara sevdalı birer âşık" Selim hiç tereddüt etmeden annemi atarım dedi.
Bence, sevgili hiç bir bedele değişilmez, ondan vazgelinmez, sevgili incitilmez, kırılmaz. Eğer sevgilinin yerine ’Amasyanın bu dağı bu dağı olmazsa öbür dağı’ diyerek başka birini bulacağınızı düşünüyorsanız. Demek ki aşkınız da iki yüzlüsünüz. Sizinki aşk değil son kullanma tahi olan bir ilişki...
İşte size samimiyet testi: Siz annenize mi kıyardınız, sevgilinize mi dürüstçe söyleyin.
Kendimi atarım demek, annemin de sevgilimin de canı cehenneme demek gibi bir şey, ona göre... Hiç değilse milli servet olan uçağa kıymayın...
Bu dilemmayı bir sınav olarak düşünün bu sınavı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.