- 1582 Okunma
- 12 Yorum
- 1 Beğeni
Rüyakâr
Bu kitapta yazılanlar tamamen hayal ürünü değildir. Ama hayal ürünü olmasını dilerdim. En azından bir kısmı sonsuza kadar hayal olarak kalacak. Bunu biliyorum...
Hayattan çok fazla bir beklentim yoktu. Her defasında cümlelerim Edebiyat Defterinde filizlendi. Hiç de aklımda olmayan bir şey için kolları sıvadım. Sonsuzluk istiyordum. Sadece sonsuzluk... Amacıma galiba ulaştım.
Tüm bunlara sebep olan başta Edebiyat Defteri ailesine, yanımda olan, olmayan, desteğini esirgeyen ve esirgemeyen herkese teşekkürü bir borç bilirim...
ekim2014
YORUMLAR
Hayâl olarak kalmasını dilediklerimiz neden bu kadar kıymetli.. Ve övgüdür hayâl. Su ile bertaraf olmak lüksü tanımadıklarımızdır onlar.
Kulaklarımız dibinde haykıran tüm aykırı hayranlıklara rağmen.
Severek okuyacağıma emînim..
Emeğin yeşermesi..
Başarı sizin -sırf hayâl için bile- teşekkür vazifesi bizim olmalı..
Sevgiyle..
her satır aralığında kaybolup, her bir yaprak da farklı bir şehirde nefes alırcasına okuduğum, uykuya dalar gibi hislerimi yoğunlaştırıp, rüyakar dan rüyalar yaşamayı hiç bitirmek istemedim... emeğinize yüreğinize sağlık fulya hanım başarılarınızın devamını diliyorum...!
Bu yazıyı ilk okuduğumdaki heyecanla yazmak isterdim aslında size ama bazı sebeplerden giremedim işte deftere :)
Heyecanınızı, “eğer benim bir kitabım çıkmış olsaydı nasıl olurdum ” sorusunu kendime sorarak az çok anlayabiliyorum ve inanın görünce en az kendi kitabım çıkmış kadar mutlu oldum… ve ben ısrarla sayfanıza gelip giderken ve “o güzel karşılamadan sonra bir şey yazarsam, kesin bunun o sözlerden sebep olduğu düşünülür” diye bir şey yazamazken (görüyorsunuz işte, hepimiz “o, bu, şu ne düşünürcüyüz” biraz ) meğer yazarımız bir kitap yazma telaşındaymış…
-Allah’ın izin verdiği ölçülerde- insanın çok isteyince başaramayacağı bir şey yok galiba, bu yazıyı astığınız günden birkaç gün sonra kitabı aradım ve kolaylıkla buldum işte.ve şimdi başucu kitabım, ondan bir-iki deneme okuduktan sonra uyuyorum :) sanırım bu okuyucu için de, yazarı için de en güzel şey.. onu hissetmek, algılamak ve algılanmak..
Tabi ki kitapla ilgili bir okuyucu olarak iyi ve kötü eleştirilerim var, onlar da bende kalsın..
Dilerim yolunuz hep açık olsun.. ve kesinlikle belirtmeliyim ki, ümit ve şükür kaleminize çok daha fazla yakışıyor. Ki insanın içinde olan kalemine yakışır. O denemelerinizi daha çok beğendim.. Çok net hatırlamamakla beraber sanırım ‘anti-dokunmatik’ti, çok beğenmiştim.. Hep umutla ve şükürle….