YORUMLAR
Dün Hürriyet' teki Fazıl Say yazısını okuduktan sonra ne kadar önemli bir konuya parmak basmış yazar dedim içimden.
Gereklilik aksiyonla birleşince güzel ve etkili yazılar çıkabiliyor demek ki...
Yürekten tebrikler
Saygılarımla
plasebo
Yürekten tebriklerinize, yürekten teşekkür ederim.
Saygılarımla.
Öykülerde yazarın kendi hayal gücünü kullanarak öyküye has karakterler çıkarması benim çok hoşuma gidiyor, hele ki buna kişisel özelliklerin yanı sıra fiziksel özellikler katması da cabası... Ama betimlemenin gücünü yabana atmamak lazım. Öykülerine duyduğum sadakatin büyük bir kısmını özgün oluşu oluştururken diğer bir kısmını da betimleme kabiliyetin oluşturuyor. Fuat, Sinek, Albin veya Führer tamamen hayal ürünü mü? Yoksa çevrende tanıdığın kişilerin öyküye uyumlaştırılmış yerleştirilmesi mi?
Bu bölümde Fuat'ı tanımak keyifliydi. Darısı diğerlerinin başına :)
Merakım bir doz daha arttı. Öyküyü unutmadan 19. bölümü yazman iyi oldu. Bu arada Pulp Fiction havası halen tazeliğini koruyor.
Sürükleyici bir öykü.. Tebrikler..
plasebo
Görüşleriniz yorumlarınız her seferinde olaya adapte ediyor. Umarım kaliteyi giderek düşürmüyoruzdur. Konuya ilk bölüme dönerek Fuat'tan aldım. Pulp fiction'dan daha başka bir hal aldı. Tarantino kafasına yaklaşalım derken şizofreniye yenik düşmekten korktum :)
Herşey için teşekkürler.