- 16212 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ANNEANNEDEN TORUNUNA MEKTUP
ANNEANNEDEN TORUNUNA
Benim Başkanım !
Dünyam, yaşam kaynağım, canım oğlum, bir tanem, yiğidim, sevgi pınarı,yüreği güzel ruhu güzel yüzü güzel yakışıklım aşkım sevgilim sen iyi ki varsın, iyi ki doğdun. Allah seni iyi ki verdi bize önce Allah ’a sonra annene teşekkür ederim.
Sen bana köprü oldun sürekli içimdeki sevgiyi çoğaltıyorsun,dolduruyorsun, seni sevdikçe insanlara sevgim dahada çoğalıyor.
Sen bana dünyayı verdin,ama ben seni üzdüm senden binlerce ,sınırsız özür dilerim,beni affet.
Çünkü sen bana yalan söylemenin çok kötü bir şey olduğunu gösterdin,yalan çok kötü ALLAH hiç sevmez söyleyenleri, ben sadece uyuman için yaptım bilmeden ama Allah bana ders verdi , sevdiğim insanları hep üzdüm..
bundan sonra böyle bir şey olmayacak bana inan sana yemin ederim,sana hep doğruları söyleyeceğim,seni bir daha hiç üzmeyeceğim,,sen benim ilacımsın, ben karar verdim artık kendime çok iyi bakacağım,bilhassa senin için,senin büyümeni görmek,seni sevmek ve ilerde sana ait her şeyi sevmek için, hele çocuklarını ,şimdiden bayılıyorum........1
İnşallah, tabi hanımın çalışırsa !,seni seviyorum, bunları yazarken dahi ,hayal ediyorum,mutlu oluyorum,hemde çok mutlu,canım oğlum Anneni,babanı da çok seviyorum,onlarda üzüldü diye çok üzgünüm ama inşallah tekrar olmayacaktır Allah’ın izniyle; abin ,annen, baban dördünüz inşallah çok mutlu olursunuz.
Özelim, sevgilim,arkadaşım,dostum,arkadaşım her şeyim, ’ Arkadaş ’ dedim.
Biliyor musun biz seninle hemde çok iyi iki arkadaşız, bak seninle anlaşma yapalım, hani hayatta tüm insanlar için küçük sorunlar oluyor ya, mesela birbirimize söyleyelim aşkım,sen bana söyle küçük sorunlarını,istediğin her şey , her şey bana söyle çok mutlu olurum,senin gibi bir arkadaşım olduğu için.
Sen benim hem beyaz,hem renkli dünyamsın.!
Yazan.Annem Nurdan Karadaş
Yazılan Zeynel Umutcan Dirilen
not.: bu mektup çok kötü bir geceden geriye kalan sevgi yağmurlarıdır, annem hastanede gözlerini açıp kendine geldikten sonra 7 yaşındaki oğluma yazmıştır.
Bense bu mektubun kaybolmasını ve silinmesini istemediğim için burada yayınlıyorum.
Bu hafta gerçekten bir yıkım , bir dönüşüm geçiriyorum,zor bir sınav,adı olmayan bir durum.
Ama en önemlisi sensin annem , sel olmazsan ne biz oulruz nede senin sevdiğim yazılarım var olur.
En büyük dileğim iyileşmen seni çokkkkkkkkk seviyorum gülüm.!
Hatice Nilüfer
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.