- 694 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Sensizliği Asla Kabullenemem
—bu dünyada yaşadığıma dair tek kanıt, sadece sensin…
“hayat mutlu olduğun sürece gerçekti,” hatırlıyor musun bu sözünü, el-ele (tutuşup) gezen iki sevgilide söylemiştin. Sevmek anlıktı ve bu süreçte yaşanılan her şey emekti. Bunu her ikimizde çok iyi biliyorduk; onun için yüreğimizin en kuytu yerinden aşkı yeryüzüne sunmadık mı? Çabalarımızda ne kadar da haklıydık! Çünkü aşkı gerçek yaşayandık, yürekten…
/ hiçbir ilişkiye böylesine bir aşk yakışmamıştı. Bana hep seni sorarlardı da, ben hep iyi derdim. Bilirdim ki, ben iyiysem sende iyisindir…/
…aşka uzak topraklardan geldim sana, heybemde dört bir taraftan yara almış hayallerimle… Sorsan anlatamazdım, sormadın çünkü yaşıyordun sende yaşadıklarımı. Ne zaman bana kendinden söz etsen(-ki hiç sevmezdin) yutkunmalarında gizlerdin düşlerini. Sustuğunda beni incitmekten nasıl kaçtığını bilirdim. Sevginin gerçek ödülü karşılık değil miydi? Yaşam bu boyutta sayısız vaatlerde bulunurdu insana. Bunu her ikimizde biliyoruz, çünkü birlikte büyüyoruz bu aşkta… Biliyor musun, insanı tek heyecanlandıran duygu çoğunluğunu seninle paylaşmak-hiç anlatılamaz-en zoru sensiz geçirdiğim günlerin anlamsız kalışı, hiçbir tarifi yok artık geçmişimin…
…aşklarını ayrılıkla yaşayan Leyla ile mecnun’un bile sayısız hayalleri gerçeğe karışırken, ben hayata bu kadar yabancı kalamazdım. Hazırlıksız yakalandığım düş kırıklıklarını saymazsam, yenilgilerimi hiç boyun eğmemişim demektir. Ben hep sana gelirdim de yüreğimdeki mühürlü hayallerim nasıl “sen” olmak için firar ederlerdi. Kanardı bedenim, seni görmek için… Söz konusu sen olunca unuturdum her şeyi, sana yazdığım ilk mektup kadar heyecanlı halen yüreğim/seni çok özledim…
…sesin diyorum, her duyuşumda gökyüzündeki yıldızların arasındaki ay gibi farklıyken, nasıl telefon görüşmelerimizi sonlandırabilirim. Ben her sen oluşumda sayısız mutluluk senaryolarında aşkımı canlandırırken buna nasıl izin verebilir(d)im. Geçici ayrılıkta olsa üçüncü –hiçbir nesneye “evet”, diyemezken, sensizliği asla kabullenemem… Önemli olan ki çoğu kişi tarafından görülmeyen, yüreğimizdeki taşıdığımız gücü sevgiliden almamızdır. Aşkta bu bir gerçektir-tepeden tırnağa- daha güçlü olmak istiyorum. Onun için kendi bana getireceğin günleri sabırla, umutla bekliyorum. Çünkü halen seni “sen” gibi seviyorum. Yanılmadan…
Aşkla çırpınan yürekten, sevgiyle…
Emre onbey
Sensizliği Asla Kabullenemem Yazısına Yorum Yap
"Sensizliği Asla Kabullenemem" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.