- 787 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TEŞEKKÜRLER
Şimdi gülüyorum kendime nasıl sevmişim seni böyle sonsuz ve hak etmediğin bir sevgiyle.
Kördüm sanırım ,yok yok çok aşıktım sadece.
Yüreğim titriyordu seni her gördüğümde aşk işte saf ve sadece temizce.
Gülüşlerine aşıktım sanırım sahte gülüşlerine benim fark edemediğim sahte alaycı gülüşlerin.
Eğlene bildin mi bari benim o savunmasız farkında olmayan halimle.
Saf düşlerimle tertemiz kalbimle sonsuz güvenimle şekeri torbasıyla bulmuş bir çocuk sevinciyle.
Yaraları acıları kötüyü iyi olanı ayırt edemezken tertemiz saf bir sevgi nasılda değerliydi bende.
Yerlere göklere sığdıramadığım o adam gözleri, geniş omuzları endamı yürüyüşü bana bakışı.
Hayallerimin kahramanı beni hiç sevmemiş sadece eğlenmiş fark ettiğimde her şey için çok geçmiş.
Yıkılan hayaller tükenen ümitler boşa geçen uykusuz geceler .
İşte bu benim ilk aşk hikayem ilk heyecanım pişman olduğum en büyük yalanım .
Sadece seni sevdiğime pişmanım ama yaşadığım o heyecan hissettiklerim bir daha hiç yaşayamadığım bir duygu o yüzden acımıyorum hiç bir şeye hiç bir kimse bir daha o coşkuyu yaşatamadı gönlüme şimdi bu sözler bir teşekkür ADAM olmayan vicdansız sevgiliye..........
YAŞATTIKLARINI YAŞAMAN DİLEĞİ İLE TEŞEKKÜRLER..........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.