- 838 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
NERELERDESİNİZ? NELER OLUYOR ORALARDA?
NERELERDESİNİZ?
2
NELER OLUYOR ORALARDA!
Nerdesiniz diye sorana ayaklarımın üstündeyim diyene mi cevap verirsiniz? Neler oluyor oralarda diyene mi?
NÖRÜYON diyen hemşerime NÖRÜÜM, diyorum. Kırlangıç misali uçuyoruz. Adın Şahin değil mi diyen bazı dostlarımıza, NÖREK diyorum… Güzel Nevşehir imiz halk ağzı da bu… Yaşadığımız her yöreye göre bir kültürümüzü yıkalım mı?
Bazen halkımızla sohbet meclislerinde gezerken, seviye koy diyenlere de yorum yapamıyoruz, sen bürokratsın, yol gösterenlere ne dememi istersiniz, şehrimizin şivesine göre mi konuşursunuz?
Yazdığınız makaleye yapılan yorumlar da sahi size bir ışık tutar değil mi? Branşı başka olup ta kitap yazanlar ve zarar edenleri de ilimizde gördük.Dayımızın emmimizin, demek ki gücü azmış…Ankara ‘dan dayı ,emmi,arkadaşlarımızı arıyoruz…
Bizler okudukça eksikliklerimizi kabul ediyoruz. Türkçe ve iletişim uzmanlarımızdan da bir çok dersler ve belgeler de aldık, hala da imkânlarım elverdikçe katılmaya çalışıyorum. İnsanın öğrencisinden ders alması kadar bir güzel sonuç olamaz. Ticaret ve sanayi odası girişimcilik konusundaki geçen ay katıldğımız, iş-kur ve kosgep ile ortaklaşa yapılan,10 günlük kursumuzu ve derslerini hiç aksatmadım harikaydı ,katılımcılarımız ,emeği geçenler,Öğretmenimiz,Veysel Donmaz Bey ve sınıf arkadaşlarımızı sohbet ettiklerimizde yakın arkadaşlarımızın çocuklarını ve basındaki arkadaşlarımızı,işsizliğe katkısı olaraklarımızı mimar ve iş adamlarımızı kutlarız.Belki 30000 tl altyapısı olabilecek birkaç ortak daha bulursak bizler de bir yerler açacağız…
Ya danışmanlık sanırım zor iş yıllardır yapıyor bazıları keşke hocam senin dediklerini de dikkat e alsaydık başımıza bunlar gelmez diyenleri bir kez daha yazımızla ikaz ediyoruz. İnsanın maalesef yedeği yok. Ölmeden insanlarınızın kıymetini biliniz. Önerilerinimizi büyüklerin ve kanaat önderlernizin de nasihatlarını lütfen dinleyiniz, Tecrübeleri var onların, bizlerin, Branşımızın edebiyat olmayışı sanırım engel olmamalıdır…
Bazı yazılarımız ses getirirken bazılarına da bakalım neler yazacak vatandaşlarımız yorumlarında inanın okuyucularımızdan bekliyoruz, övgüleri yazan öğrencilerime, dostlarıma teşekkür ederken, devamlı yazılarınızı takip ediyorum diyen Milletvekillerimize siz değerli okuyucularımıza minnet duygularımı sunuyorum.
Belediye yetkililerimize zaman zaman uğradığımızda dergi, afiş, takdir belgesi veriyoruz ve diğer yayınlarımızı her yere dağıtıyorken,bizler sivil topluma üye olsunlar gönüllü olsunlar umuyoruz,destek bekliyoruz imkanı olanlara ricamızı söylüyoruz hemen yerine getiriyorlar sağ olsunlar…
Eğitimle ilgili yazıma muş kara dan bir kardeş güzel yorum yazmış sağ olsun…
Okudum, ona da teşekkür ederim. Demekki verdiğimiz konferansları eylemleri duymamış olabilir, kendisini tanımıyorum ama uygun zamanında nev kurdaki büromuza bekliyorum. Etkinliklerimizin neler olduklarını detaylıca kendisine bilgilendirme verelim…
Valimiz ve Vali yardımcılarımız ile daire müdürleri,sivil toplum , Emniyet,diğer yetkililere haberlerimizi veriyoruz yerel basınımızı ve ulusal basınımızı sunuyoruz sosyal medyadaki yaptıklarımızı görememişler demek ki olabilir bu da ,,,bizim kusurumuz…
29 eylül-1 ekim de İstanbul’da TÜRKİYE YEŞİLAY CEMİYETİMİZİN ULUSLAR ARASI UYŞTURUCU POLİTKALARI VE HALK SAĞLIĞI SEMPOZYUMUNA Katıldım,Yetkililerle paylaştım.Madde bağımlılığı kurulumuza davet edilirsek detaylı anlatacağız.Sağlık ve Emniyet uzmanlarıyla paylaştık,Ayrıca merakı olanlar.www.yesilay.org. tr girerek yada Twitter de,@1920yesilay, /turkiyeyesilaycemiyeti,facebook da,için TÜRKİYE SİGARAYLA SAVAŞANLAR DERNEĞİ GENEL MERKEZİ İle sosyal medyada gruplarımız var,yada benim kişisel ve kurumsal sayfamızı okumak isterseniz,google den bakmanızı tavsiye ederiz…Eğitim uzun süreli bir maraton derler inanın doğru. İlkokuldan başlayan hayat, üniversite de sonlandı diyorsunuz bir de bakıyorsunuz atama telaşı, yüksek lisans, KPSS, evlilik hazırlıkları, çocuk doğumu, onun okula başlaması, okul sıkıntıları, evlilikleri, onlara ev alınması, torun sevgisi, derken telaş ve eğitim insanlarımız da hayat devam ediyor… Peki, bazı vurdumduymaz hareketler duyunca tepki vermeyenler e:Bu toplumu sizler mi? sen mi düzelteceksin kardeş, diyenlere, zaten çivi yerinden çıkmış, toplum sana paramı veriyor, seni kimler takdir ediyor diyenlere mi inanırsınız?
Tebrik ederiz, sivil toplum kuruluşu temsilcisi, şube başkanı, makaleler yazarken neyi nasıl planlayalım da topluma demokrasi ve hukuk kuralları çerçevesinde yararlı olalım planı yaparsınız diyenlere mi?
Yoksa tütün il kurulu üyesi iken yaptıklarınıza, Madde bağımlılığı il kurulu üyesi iken toplum yararına aldığınız güzel kararlar a mı, sahi, il ve ilçelerdeki uygulamalarda bayağı ilerlemelerde sizinde katkılarınızla oldu takdir övgüsü veren ildeki yöneticilerimizin bazılarına mı?
Sahi bazı ilçelerde,bazı kasabada evladını öldüren babaya mı acırsınız,Annelere mi?İntiharlar Hacıbektaş ilçesinde neden artıyor diyen Basın mensubu A.AJANS Temsilcisi Yakup bey e mi? SAHİ ,,,,,,,,,NELER ,OLUYOR ,ORALAR DA…
Milli eğitim uygulamaları başka, sağlık il müdürlüğü başka, Aileden sorumlu olan il müdürlüğü uygulamaları daha bir başka, sık yönetici atamalarının da nedenlerini bana soranlara gidiniz kardeşim biz sivil toplum kuruluşunun temsilcisi ve şube başkanıyız siyasilerimiz bunlara yön vermekteler diyoruz hadi geliniz vatandaşınızı ikna ediniz…
Yok ya kardeş senin sesini duyar yetkililer diyorlar, haklı oldukları bazı hususlar var, bazılarında da vatandaşlarımız bizim yasal sorumluluklarımızı nasıl bilecekler yazık, velhasıl eğitim devam ediyor sevgili okuyucularımız.
Bakınız sivil toplum kuruluşu projeler yapıyor içinde ortak olarak bizi unutuyor ziyaret ediyor benim bilgim dâhilinde gidiyor hatırlatıyor, arkadaşlarımız! Kime hatırlatıyor kime ne dersiniz…Kulak arkasında lafları….Kadına şiddeti nasıl yalnız önlersiniz…Basından duyuyoruz bazı olayları üzülüyoruz.Neyse.Efendim,her taşın altından sen çıkma kardeş diyenler de var…
Bizler haddimizi de yetkilerimizi de iyi biliriz…Kanadımızı uçarken bazenKartallar yüksek uçar derler ya bizler de Şahiniz ortalardan uçarız,,, sert açarsak kanatlarımızı,sakın ha!ona bizim kimseyle hasımlığımız olamaz ,olmaz da ,,,İl de ve ilçeler deki bazılarımız iyi dikkat etmeliler diyoruz..
Belediyeler, emniyet ve jandarma teşkilatlarını yanınıza desteklerini almadan.Yada yerel basının temsilcilerini bulmadan ve ortak almadan başarıyı nasıl yakalarsınız…Proje danışmanlarına bir önerimiz de olacak sahi sizler neredesiniz?
Biz mahallemizdeki büromuz yanında çalışmaya devam ediyor kendi cebimizden, toplumumuz için paracıklarımızı harcıyoruz.Bize her zaman destekçi olanları hatırlıyoruz ve anıyoruz.TÜİK AÇIKLAMALARINA BAKINIZ.YEREL VE ULUSAL BASINDA CİDDİ ARTIŞLAR VAR…
Güzel önlemlerde alınıyor bakınız;
Tütün ve tütün ürünü kullanılmayan alanların genişletilmesine yönelik önemli değişiklikler olacak. Özellikle yoğun olarak kullanılan alışveriş merkezleri, sinema, tiyatro vb. yerlerin bina girişlerinde tütün ve tütün ürünü kullanımına bağlı pasif etkilenim mesafesi tespit edilecek ve bu mesaferinin korunmasına yönelik çalışma yürütülecek. Pasif etkilenim açık alanlardaki zararları konusunda duyarlılık çalışmaları belirlenecek. Kamuya açık çocuk parkı gibi temelde çocukların faydalandığı tüm açık alanlarda tütün ve tütün kullanımı önlenecek. İkram sektöründe lokanta ve kahvehane vb. açık alanların da da tütün ve tütün kullanılmayan alanlar oluşturulacak. Pasif etkilenimin çocuklar ve evde yaşayan tüm bireyler için sağlık riskleri olduğu bilgisinin yaygınlaştırılması için kamu spotları hazırlanacak TV ve radyolarda gösterilecek.
Elektronik sigara, tütün ve tütün ürünlerinin internetten satış ve Reklamları ile ilgili ihlalleri engellemeye yönelik taramalar yapılacak ve gerekli cezalar kesilecek. Tütün endüstrisinin reklam, promosyon ve sponsorluk etkinliği olarak kullandığı kurumsal sosyal sorumluluk kampanyaları çerçevesinde yaptığı her türlü çalışma izlenecek. Tütün endüstrisinin gençlerin tütün kullanımına teşvik eden ve tütün ürünlerine erişimini kolaylaştıran kampanya ve programları takip edilecek. İkram ve eğlence yerlerinde Dekorasyon, yenileme, özel bölme, camekan, tente ve güneşlik yapılması için mali katkı verilmesi takip edilerek önlenecek.
SAĞLIKLI NESİL SAĞLIKLI GELECEK İÇİN EL ELE VERELİM .
YEŞİLAY PARKLARI VE ORMANLARINI KURALIM MI?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.