- 816 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Yeşil Bir (Gül)ümseme
Hayatta bir gül olduğunu düşün ve renginle beraber zerafetin bütünleşmiş etrafına güzelliğini sergiliyorsun ama bir yandan da sevgi ol ve sadece ihtiyaçları olan yüreklere götür kendinden biraz ver...Umuda yolculuğunda asla yalnız değilsin...Seni sen yapan kupkuru toprağı unutma çünkü sen bir çiçeksin ve elbette kuruyacaksın ki dönüşün gene ona olacak...Hayatta her zaman iyi niyetini koru ve sev seni seveni pay etme emek...Beyaz bir gelinlik ol ve çık bulutların üzerine sevincini en içten yaşa ama unutma ki hayat orda değil... Hayat sende...Hayat seni sen yapan değerlerinde...Hayat aynanın karsında ki sende...Hayat senin olumsuzluklara karsı bile tebessümünü eksik etmemende...Hayat en sevdiğin değerlerini paylaşmanda...Hayat küçük bir çocuğun başını tebessüm ederek okşamanda...Hayat ağlatmaktansa güldürmeyi amaçlamakta...Hayat kimi zaman başkalarının yerine sevebilmekte...Hayat kalbinin kapısını sonuna kadar herkese açmakta...Yani tebessümünün ardında saklıydı hayat...Ancak nigehin tebessümle dolu olursa onu fark edersin...Her zaman bir yağmur damlası olmayı iste...Üşüsen de, ıslansan da sen gene bir yağmur damlası olmayı bil...Çünkü yağmur damlası olmak aslında umuttur olmaktır...Seni hasretle bekleyenlerin şehrine yağmalısın, ulaştırmalısın umudunu vuslat belki ağırdır ama sen gene umut saçmalısın...Yüreğinin sözünü dinle...Eğer haykıracaksan yalnızlığa sesli olmasın haykırışların...Git gecenin o kötü karanlığına inat sessizce ve kimsesizce üşüyerek haykır ama sadece sen duy sesini...Hayattan kopartmaktansa sen hayata bağla insanları...Yürümeyi öğret...İyi düşüncelerin sembolü sen ol...Ve bir gün aynanın karsına geç ve gözlerinin içine bak ama derinlere in orada boynu bükük seni bekleyen masum bir çocuk var o sana yıllardır hasret...Aslında sensin sende ki sevgiye yıllardır hasret...Aslında sensin seni bekleyen...Aslında sensin boynu bükük...Aslında senin sana ihtiyacı var...Ve kimi zaman değil her zaman küçük sevinçlerin hayatının anlamı olsun...Yalnızlığa sende isyan etme çünkü yalnızlığın sana ihtiyacı var sen yalnız kaldığını düşünme çünkü hiç kimse yalnız değildir...Yalnızlık kavramıyla berabersindir unutma...Bazen öyle anlar olsun ki sevgi adına sadece gözlerin konuşsun...Ve asla bırakma sevginin ellerini sımsıkı sarıl ona...O sana kendisini hissettirdiği sürece sende ona olan hasretliliğini hissettir...Ve ellerini avuçlarının arasına al...Omuzlarına yaslan...Çünkü ihtiyacın olan huzur onun omuzlarında...
Bazı gidişler vardır iz bırakır sabaha...Ve bazı sevdalar hep uzaklarda filizlenmiştir, hep hayallerde o gelecek olan mutlu günlerin özlemi vardır ama çok uzaklara duyulan hislerdir bunlar...Sen insanları bir tebessümün gizeminde bekle ve sevgini öyle doldur ki yüreğine hislerine tercüman olsun...Yüreğine ektiğin tohuma iyi bak çünkü o senin yarına yeşil bir filizlenmeyle merhaba diyebilme umudundur.
----
-iyi
-bak -kendine