mavi....
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
her şeyi biriktiriyoruz.
biriktirdikçe büyüyor içimizdeki hırs...
cadde, sokak, ev, işyeri her şeyimizle biriktiririz...
büyüdükçe büyütürüz, büyüdükçe de kendimizi yeriz , daha daha daha çok isteriz.
mutluluk isteriz... sınırı olmadan yaşamak gibi.
acı ahhh! o yazarlara kalsın, acı mı dedim? şairlere kalsın sadece kitaplara yansısın. geceleri ağlayan aşıklar özlemle son sözlerini söyleyip sabaha ölüm tadında uyansın...
kabaran gökyüzü gibi hırsla büyüyelim, otobüs duraklarında oturan yaşlılara inat son hızla geçelim hayatın içinden, elimizdekileri büyüttükçe kalbimizdeki hırsları da büyütelim...
kontrolsüz bir güç koordine etsin hayatımızı.
sessiz bir şekilde ölelim...
hırsımız neslimize emanet kalsın...
onlarda yaşasın yaşadıkça büyütsün hırslarını, mutluluk damlaları kaybolsun o güzelim hayat içinde, batırsın hırsımız tüm mutluluklarımızı…
ne isteyebiliriz ki?
inanın gözümde hiçbir şey yok, sadece küçük küçük parçaladığım acılarımın kaynağı çoçuklarının yüzüne, kırmızı kelebek çizmek ve adını mutluluk koymak...
gazoz kapakları topladım, çoçuklar oynasın diye.
gözlerine sürme çektiğim güzel gözler gülsün diye...
sorsun bana gökyüzü isimli çoçuk sorsun, neden mavi diye..
ulaşılmaz hayal derim, ulaşılmaz hayaller içindeki hırsılarımızı anlatırım. lakin olmaz ki anlatsam yüzleri solar, gözleri dolar, bakışları hayatı ıslatır...
kıyamam ki uykularına büyük bir hırs hakim olur...
çoçuklar yaşayın... yaşayın çoçuklar...
YORUMLAR
her şeyi biriktiriyoruz.
biriktirdikçe büyüyor içimizdeki hırs...
cadde, sokak, ev, işyeri her şeyimizle biriktiririz...
büyüdükçe büyütürüz, büyüdükçe de kendimizi yeriz , daha daha daha çok isteriz.
*******************************************************************
Gereğinden fazla yüklenmiş,lüzumsuz proğram ve çöp nitelikli bilgilerle iflas etmiş bigisayar gibi sonunda işlevimizi yitiriyoruz.
''Faydasız ilimden sana sığınırım rabbim''diyen efendimize selam olsun.
Zevkle okuduk.Sağol.
öncelikle günün yazısı olduğunuz için tebrik edeyim ama,
yazınızda ki söylemlerde çok kopukluklar var ve en önemlisi yazım hatalarınız var...
bence biraz daha dikkatle davranılırsa hem okuyucuya saygı duyulmuş hem de yazınızı daha da anlamlı hale getırmiş olursunuz...
Noktalama işaretlerine dikkatinizi çekmek istiyorum...
Sanırım size oy veren değerli dostlarımız bunları dikkate almamıs ya da gözden kacırmıslar... Çünkü günün şiiri ya da yazısında sıfır hata olmalı, örnek alınacak şekilde olmalı diye düşünüyorum...
Umarım eleştirim sizi rahatsız etmez sevgili yazar arkadaşım....
sevgi ve dostlukla....
Eğer ki biriktirip durmasaydık hırslarımızı ve hakim olabilseydik sonsuz ihtiraslarımıza..Bu gün Filistin de ölüme doğmayacaktı çocuklar.Irak ta din kardeşlerimiz evanjelistler tarafından soy kırıma uğramayacaklardı.Toprak bütün zenginliği ile dünyanın hizmetinde olmağa devam edecekti...ve insanlıktan çıkmayacaktık.Bin sayfa yazılır ama siz makalede özü zaten belirtmişsiniz.Kaleminize sağlık okunması elzem bir ya
zı.
O çocuklar bu mavi düşler için neler feda etmezler ki...
Ben en çok bunu ne yaşayıp yazdığınızı merak ettim. Sizi bir şeyin çok üzdüğü, sizi bir şeyin çok yıprattığı kesin.
Acı şairlere kalsın sadece şiirlerine yansısın demişsiniz.
Keşke sadece iki mısraya sığrdırıp koparsak kendimizi o hecelerden ama imkansız sevgili binyıl...
Tebrikler.
Geceye çöküp kondu bir yürek atışı daha...