- 1270 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Sen Ölme
Hastalığına sadece geçmiş olsun diyebildiğim ve sormadığım bir dost, kanserim diyor. "NASIL? diyorum, olacak iş değil, SEN olmazsın, genç yakışıklı ve evin tek çocuğusun. Başkasına baksın Azrail, yanlışlık yapmıştır. Yüksek makamlara gidelim, eylem yapalım, ülkeyi altına üstüne getirelim".. bir şey demiyor" tez canımı alsın" diyor. Acıdan öylesi yılmış, sürekli doktora gidip gelmekten, gelecek kaygısı sadece ne kadar yaşacağım sorusundan , yuva hayali kuramamaktan, sevmekten ve sevdiğini bir başına bırakıp gitme korkusu yüzünden, kimseye" seviyorum" diyememekten öylesi bıkmış, ölmek istiyor."
Ben ise oturmuş mutluluk hayali kuruyorum. Mutlu olduğumun farkına varmadan. Bu yaşıma geldiğim için şükretmeden. Sağlıklı, zeki, anne babalı sağlıklı çocuklar yetiştirip, bir de mutsuzum diyorum. Yeterince sevilmediğim hissine kapılıp, bunca yıl sevildiğim halde nankörlük ediyorum hayata. Gençliğimi yaşayamadım diyorum. Bunca yıl salına salına yürüyüp , başını çevirip beni süzen gözlere "evet ben böyle, genç ve güzelim" bakışıyla karşılık verirken yaşamadım diyorum. Ölmemişim bee, ölmemişim ve yaşamışım. Ben sevdim en azından ve sevdiğimi söyledim. Sevilmekten korkmadım. Bir ömür vardı önümde, zaman vardı yaşamak için.
Hani diyorum şu an ölsem, bir şey kaçırmış olmam. O her şeye bu kadar yaklaşmışken, saçları dökülmüş bir dede bile olamayacakken ve öleceğini bilecek kadar acımazca bir yazgıyı alnında taşırken, ben ne demişim özür dilerim hayat. Benim ömrümü al ona ver. En korkunç olanı ailesinin bunu biliyor olması. OLMAZ bu iş olmaz. İtiraz ediyorum, mahkeme mahkeme dolaşırım bu yazgı bozulsun, haksızlık bu. Sadece babalarının ve annelerinin yaşlandığını görebilir çocuklar. Hiç bir anne baba evladının tükendiğini, can çekiştiğini görmeyi haketmiyor. ÖLme.
Sen şaşırdın mı Azrail ? Aklını mı yitirdin?
Eli kolu bağlı olmak böyle bir şey mi? Ne para kurtarır ne büyük adamlar. Gökyüzüne uçabilirsin, istersen çok uzaklara gider geri dönmezsin. İdam edilecek bir adamı ipten kurtarabilirsin. Çaresizlik böyle bir şey herhalde.
Bak şu kaderin işine, alacak başka can bulamamış. Yok bir yanlışlık bekliyorum henüz bitmedi umudum. Onca ölümü bekleyen yaşlıyı bırakıp gelmiş kime dadanmış. Hani aslanlar gibi tabiriyle, hani yiğit derler böylesi delikanlıya, paşa derler, heyt yakışıklı derler, kral derler. Öleceksin denir mi? saçmalamayın doktorlar olmaz öyle iş. Ya cennet yoksa?.. KURTARIN ONU...
m-jgan
YORUMLAR
aysemujgan
Kemnur
Malesef günümüzün hastalığı olmuş.. çok acı olsada bununla baş eden milyonlarca insan var
genç yaşta olması sıralı ölüm dedirtiyor..
Umarım erken teşhistir de hemen atlatır artık tedavisi mümkün..
En yakın arkadaşımda da var.. zor geçen süreç ve olan kişi ne acıdırki bunu kabullenmiş durumda
bunu etrafı kabullenemiyor..
Acıyı çeken biliyor neler başına gelecek ne gibi durumlardan geçecek..büyük bir yıkım
Çok zor çok Allah şifa versin.
Sevgili Müjgancım. duygularını anlıyorum..
Hani derler ya sıralı ölümler versin Rabb'im.
Tam da bu yazıyı okuduktan sonra söylenecek bir cümleydi.
Belli şeyleri yaşadıktan sonra hayatın büyük sınavlarla sınaması zor
fakat henüz gençliğinin baharında insanın bu derece ağır savaşların içinde bulması kendisini
çok zor, çok...
Bir genç kızın anne olamadan, bir delikanlının babalık duygusunu tadamadan.Hele de sevdiğine seni çok seviyorum diyemeden, nikah masasında ayağına basamadan,saçlar ağarmadan,
toprak olmak...
Kader midir bilmem ama çok acı, anneye babaya evlat acısı.
Aşk acısını tanırım da, anne olduktan sonra rabbim vermesin kimseye evlat acısını tahmin bile edemiyorum.
Çok içtendi, gözlerim doldu.
Kim bilir bu şehirde bile kaç genç ağır hastalıklarla savaşıyor hastanelerde.
Gönülden dua'm sabır ve ümit.
Ölüm gence yakışmaz...
Ellerinize, yüreğinize sağlık.
Sevgimle kucak dolusu.
aysemujgan
Sihirli Kalem
Bütün insanlar dünyaya ölmek için gönderilir, fakat buna karşı ,bütün insanlarda ölmemek için direnir. Her direnişe bir neden olarak hastalıklar, kazalar azrailin nedenleri olurken, şeytan direnişin karşı tarafında büyük bir ohhh çeker.
Bir tükeniş bizi kıyasa iterken, sadece ölüm sözüne ihanet etmek isteyen akıl ,bedenin yaslanmasına ve hastalanmasına karşı maalesef karşı koyamaz ve her gün yeni bir gün yerine, ölüme giden her güne dönüşür.
Bence ölümde güzeldir. Kirlenen insanın temizlenmesi için yeni bir var olmadır. Enerji asla yok olmaz !
Saygılar, sevgiler