DAHA NE İSTERİM RABBİMDEN
O kadar güzel şeyler düşünüyordu ki ve bunları yazıyordu ki!
Daha bir incelmişti yazarken çünkü bunun sebebi belliydi.
Daha ince seviyordu aşkını.
’Bunları bütün Türkiye okumalı’ diyordu bir okuru.
Bir başkası da olayın azametini anlamamış ki ’Hep aşk üzre yazıyorsun.’ diyordu.
Öyle ya da böyle seni yaşıyor ve yazıyorum hudutsuzca! Her şeyin bir sınırı vardır herkesin bir haddi! Sende sınırım yok işte ve hadsiz seviyorum seni.
Sana öyle çok da şahane şiirler yazamıyorum daha o denli şair olamadım.Ama şunu biliyorum -adım gibi hem de-seni şahane seviyorum. Harika buluyorum. Muhteşem görüyorum. Süper beğeniyorum. Seni öyle ifade edeceğim ki bir gün diyeceğim ’İşte benim şaheserim’ herkese seni göstereceğim.
Son günlerde bana bir senler oluyor ki sorma! Ben bile şaşıyorum bana. Seni daha net sevmeye başladım. Daha sade yazmaya... Daha güzel bakmaya...
Sen bana öyle manalı manalı bakma! Bütün anlamlar bakışında saklı! Başka yorum çıkartamıyorum sevi-yorumdan başka!
Sevdiğimin bir bakışı beni mahvetmeye yetiyor da artıyor. Bir fotoğrafı... Bir damla gözyaşı... Sitemi şaka da olsa!
Sen bana üzülme öyle içli içli!
Sevmeliyiz birbirimizi güçlü güçlü.
Bak, güneş doğuyor pırıl pırıl. Kuşlar ötüyor cıvıl cıvıl. Çocuklar şen şakrak oynuyor. Böcekler kımıl kımıl... Yaşama dair her ne varsa bana senden bulaşıyor. Daha bir sevmeye başlıyorum yaşamı seninle. Seni yaşıyorum son soluğuma kadar. Boğuluyorum sana, yoğruluyorum, doğruluyorum. Çoğalıyorum seni severken dünyanın bütün kalplerinin toplamından fazla seviyorum seni, derslerde aşkım mübalağanın akıl dışı örneği olarak veriliyor. Ötesi yok bunun cevap verme bana!
Bir çarşaf gibi savurup attım sensizliği üzerimde. Bak nasıl da tertemiz bir sen saklıymış yüreğimde. Parlattım sen aşkını içimde. Yaşıyorum seni doyasıya. İçiyorum seni kanasıya. Ve milyon kere dedim demeye de devam edeceğim. Seni seviyorum ölesiye.
Mahzun mahzun bakma bana, içim gidiyor. Masum masum yakma beni, sana bitiyorum. Sana açıp da kalbimi ’Bak işte var mı senden gayrisi?’ gösterebilseydim kalbimi.
Gözlerimi açıp da kocaman ’Bak işte var mı senden başkası?’ diyebilseydim!
Sen bana huzursun. Uyumak istiyorum dizlerinde. Bir sana hasretim bir de uykuya! Ben sana mutluyum. Bütün bayramları yaşıyorum; dini ve milli bütün bayramları... Bu yüzden seninle kutluyum.
İfade edebildiğim kadar edeceğim aşkımı! Seni benden daha fazla anlatacak yok, yaşayacak ve sevecek! Ve emin ol beni senden daha fazla sevecek olan da yok!Bir ömür boyu teşekküre mahkumum sana. Kabul et.
Bak kara bulutlar gitti uzaklara. Alıcı kuşlar tüneklerinden düştü yere. Masmavi bir gökyüzü kucak açtı bize! Bülbüller geri döndü bahçemize Çiçekler renk verdi.
Daha ne isterim Rabbimden!
Sen varsın ya!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.