- 680 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Dünya barışı diyerek kendi benliğimizden de mi vazgeçmeliyiz.Soydaşlarımızdan.Bu kabul edilemez bir şey bence.Yurt dışındaki Türkler asimile olmamak için ellerinden geleni yapmaya çalışsalar da orada yalnız hissettiklerine eminim.Onlara yeterince destek çıkamıyoruz. Örneğin Yunanistanda Azınlık adı altında çektikleri göz ardı edilebilir mi sizce.Üniversiteye gitmek için bile kontejan sınırı var.Azınlık adı altında yapılıyor bu.Şimdi bir de Pomak tartışması almış başını gidiyor .Ordakiler Türklüğünü unutmasın diyoruz doğru.Ama burdakiler Türkiyedekiler de Türk olduğumuzu unutmayalım. Ve soydaşlarımızı.Asimile olmayın deyip duruyoruz.Biz de oturduğumuz o deri koltukalardan kalkıp bir şeyler yapalım.Mazallah o koltuklar pişik yapabilir.
ARKADAŞIM DOĞRU OLABİLİR YAZDIKLARIN..FAKAT ESKİLERİ DEŞMEK KİN TOHUMLARINI BÜYÜTMEKTEN BAŞKA BİRŞEYE YARAMAZ.BİZ GELİN DÜNYADA BARIŞI İLAN EDELİM ÜLKELER ARASINDA DERKEN NEDEN ESKİDEN YAPILAN YANLIŞLARI ŞİMDİKİLERE YÜKLEYİP HESAP SORALIM.SAVAŞLARA ZEMİN HAZIRLAMAYALIM...
KARAR VERELİM SAVAŞMI?
BARIŞMI İSTEDİĞİMİZ...
ŞİMDİ YAPILAN YANLIŞLARI DURDURMAK İÇİN GEREKEN YAPILMALI KESİNLİKLE SİZE KATILIYORUM...YÜREĞİNİZE VE ELLERİNİZE SAĞLIK...
Sayın arkadaşım bende bugünkü yünanistanın sakız adasından göçmüş bir ailenin ferdiyim o güzelim adaları burnumuzun dibinde hapşırsak duyacaklar savaşmadan vermiş elimizdeki son ada kıbrısta gitti gidiyor elden bunlarla ilgili kamuoyu yaratmalıyız sizlerde balkan türkleri olarak dernekleşin ben sakız adası göçmenlerini bir çatı altında topluyorum yazdığınız her söze katılıyorum bu konular defalarca gündeme getirilmeli sizleri tebrik ediyorum
Kendim de bir Balkan kizi oldugum icin yazininiz ismi dikkatimi cekti. Okuduktan sonra oldugu gibi ayni zamanda da okurken ba$imi salladim durdum "evet ya dogru bu!!" gibilerinden. Dediklerinize katiliyorum ama saygideger yazarim, gecmi$in kötülüklerini bir Türk olarak gündeme sürmek dogru degil. Zaten kimsenin gecmi$le ilgilenecek hâli yok. Tarihin dogrulugundan ben bile $üphelenir oldum. Ama dediginiz gibi ülkemizin sinirlarinda yeti$en Türk genclerimiz icin bir$ey yapmak gerekir. Bunu ancak Türklügün ne kadar ulu bir millet oldugunu anlatarak gercekle$tirebiliriz. Eskiden Türklere yapilan haksizligi beyinlere kaziyarak degil. Ben de ülkemizin sinirlari di$inda yeti$iyorum ve ne demek istediginizi kesinlikle anliyorum ama dedigim gibi. Bizler Türk üz, ve bizlere sadece ve sadece güzel konu$mak yaki$ir. Birakalim da kiskananlar kendi cirkin dünyasi icinde ya$asinlar.
Eden kendine eder.
Saygilarimla
Mihriban