- 526 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Fanatik Ateistler!...
Sonsuz bir boşluk olan uzay içerisinde tüm olup bitenleri bilmek imkansızdır. Bu fikrime katılan da katılmayan da sağolsun. Elbette sağ olacak, ama yaradanın müsaade ettiği ömür kadar. Uzay ister bomboş olsun ister dolu olsun geçmişin başlangıcını bilen tek yaratık var mı?... Tirinyonlarca yıl öncesini veya on katrilyon yıl sonrasını bilecek tek akıllı var mı?... Bütün bunları yaşayacak ve sorguluyacak kadar sonsuz akıllı(!) olan ateisler hangi dayanak ile yaradanın olmadığını kesin bir dille sorgulamaktadır?!.. Bilim bile kesin kanıt ve kayıtlara dayanarak ancak taklit ediyorsa yaşamı, ateisler hiç konuşmamalı arkadaş!...
Tabiat tüm çözümleri içerisinde barındırmaktadır. Her sorunun problemi doğanın bir yerinde ve bir bitki veya bir hayvanın gövdesindedir. Bazen yanıbaşımızda olan çözümü göremez ve çok uzaklarda ararız yıllarca!.. Çözümü sağlayan iki madde tesadüfen bir araya gelince de keşif yaptığımızı iddia ederiz. Halbuki zaten var olan bir şeyi tekrarlamaktan başka bir şey değildir. Taklit ve tekrar ile yaradana meydan okumak çok yanlıştır!...
İnsan kendisini evrenin en akıllısı ilan ediyor daha kendisini dahi çözemeden!... Bu kara delikte bulunan enerji, kainatı en ince parçalara ayrıldığı zaman çıkacak sonucu bu sistemi yaradandan başkası bilemez!... Belki de evrende sonsuz sayıda yaşam ve yaratık vardır. Belki de en az akıllı olan insandır;çünkü bilim adı altında tabiatı yok etmektedir. Hayvanlar ile bitkiler dahi sistemdeki görevlerini tabiatı onarmak ve korumua yönünde kullanırken!...
Din adı altında yapılan ve iddia edilen herşey yine deneme ve yanılma yoluyla gerçekleştirilmektedir. Aslında din ile bilim yaşamın kendisini keşfetmek istemektedir. Yani her ikisinin de görevi yaradanı aramak ve yüzde yüz bilime ulaşmaktır. Bu nedenle bilimciler dinlere, dindarlar da ilime sonsuz saygı göstermeli ve de barış içerisinde yaşamalı ve yaşatılmalıdır!...
Laiklik gelmiş geçmiş en iyi yönetim biçimidir. Laiklik herhangi bir din veya dinsizlik değildir. Ateisler, bu kavramı yıllarca dinsizliğin merkezine oturtmuş ve nemalanmıştır(!)… Hatta bu zamanda bile bazı üniversitelerimizde, oruç tutanlara veya tutmayanlara sözlü ve fiili saldırılarda bulunulmaktadır. Üniversitelerin yapısına göre insanlar ateist olmadıkları halde moda(!) ya uymak adına oruç tutanlara ruh hastası(!) muamelesi yapabilmektedir!... Din olgusunun hakim olduğu üniversitelerimiz de ise oruç tutmayanlar aynı haksızlıklara uğratılmaktadır!.. İster din ister bilim adı altında yapılsın; kötülük kötülüktür, iyilik ise iyiliktir!... Bırakalım, bütün bunları bizleri yaradan tabiat ve tabitın tek hakimi yapsın!... Tüm ırk ve inançlara saygı ve sevgilerle!...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.