- 1475 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
"er mektubudur görülmştür"
yiğidim...
nedir şimdi bu yazacaklarım;
sevgilisinin askere yolladığı yarıne yazdığı mektup mu?ayrılık sözlerimi,gidiyosun diye sitem yolluğumu yoksa er mektubudur görülmüştür seneryasu mu...
artık geceler sabahada zifir karanlık kusacak biliyorum...lokmalar boğazıma düğümlenecek onuda biliyorum...bilmediğim çok şey var yiğidim...
senide unutacak mıyım mesela...yüzüne kaç vakit hasret kalacağmmm soyle sevdiğim asker kınan elinde bensz solarkn ben nasıl dayancğmmm...
gideceksin...
bi kuru ayaz kalacak yüreğimde,ne bi rüzgar gelip savurack ne bi kar yağıp dağıtck ayazı...şafak sayacağım,annen gibi,kardeşin gibi...çok fazla yansıtmasamda sana ağlayacağım ve her damla da hasretini içer gibi...zehir zembelk yokluğunun acısını tada tada gözyaşlarmda ağlayacağm...
askerimmmm diyeceğim sonra;asker yarim yeşil en çok gözlerne yakışmıştı ama,selvi boyundada görmeyi nasip etsn diye ducym allaha...
gideceksn;döndüğünde yüreğinde hala aynı heycanla aşkı yaşıyor olacak mısın bilmiyrm...döndüğünde benm olacakmısn onuda bilmiyorm;ama ben allah In izni ile alnım ak bekleyeceği seni söz veriyorm...şafağın vuslatımız unutma seni çok seviyorum...
^cENNET kUŞU^
YORUMLAR
duygulu bir Mektup.
Gerçek bir yaşamdan alıntı.
İnşallah hepsi sağlıcakla gider ve gelir.
kaleminize sağlık