- 421 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kasım ayında bir pazar günü bölüm-7
Kasım ayında bir pazar günü bölüm-7
Ağustos ayında bir Pazar günü-2
*****************
Yasemin’ime
Çıplaklık çok
Yakışıyor
*****************
Aslına bakarsanız güne kötü başladım. Bir kere sabah altıda uykum kaçtı. Dön sağa dön sola vakit geçmek bilmedi. Akşam konuşmamızda Yasemin kalkar kalkmaz yanıma gelecekti ama saat sekiz oldu Yasemin ortada yok Masayı hazırladım ve kahvaltımı yapmaya başladım. Gün hayal ettiğim gibi başlamamıştı. Ben bunları düşünürken bu sırada kapının kilidine giren anahtarın sesiyle irkildim yuvasında bir kere döndü kapı yavaşça açıldı ve sevgilim içeri girdi. Birazcık naz yapmama rağmen sevgilim bunu yutmadı. Bir iki sitemkâr sözden sonra daha fazla dayanamadım neresi denk gelirse orasından öpmeye başladım. Neyse ki kötü başlayan sabah kahvaltı ile güzel bitti. Ben sofrayı toplayıp bulaşıkları yıkarken, bu arada Yasemin’de duvarda onun için yazmış olduğum yazıları topladı. Makine ya çamaşırları attı. Bir kere daha nasıl çalıştırılacağını gösterdi ve düğmeye batı.
Ben bu kadının hakkını hayatta ödeyemem. Geçen hafta sol ayağımın baş parmağını temizlemişti, bu hafta sağ ayağımın baş parmağını temizledi. Ve bu arada ilk defa yanımda çekinmeden hareket ettiğine şahit oldum zira ütü yaparken üzerinde sadece sutyen ve külot vardı. Bir birimizin koluna dövme yaptık Aslında ben orasına da dövme yapmasını istedim ama
Yasemin:
_ Hiç heveslenme orama dövme yapsam bile sen hiç göremeyeceksin canım.
Murat:
_ Neden görmeyeyim, belli olmaz seni çok seviyorum ve asla senden başka hiçbir kadına yan gözle bile bakmam.
Yasemin:
_ İstersen bak Vallahi gözlerini oyarım.
Murat:
_ Yasemin hadi biraz birbirimize sarılıp uzanalım. Ne olur biraz sana sarılıp yüzümü saçlarına gömüp koklayıp öpmek istiyorum. Hadi ama.
Yasemin :
_ O zaman geç arkama
Vakit kaybetmeden Yaseminin arkasına geçip uzandım oda koluma yattı vücudunu kendime çektim. Öbür elimle de memesini avuçladım. İşte hayal ettiğim mutluluk buydu. Sevdiğim kadınla öylece yattık. Bu arada onun dahi bilmediği bir sırrımı anlattım şaşırdı ama bir şey demedi.. İşlerimizi bitirdikten sonra ben dizlerine yattım oda kulağımdaki tüyleri temizledi Şimdi söyleyin bu kadını ben sevmeyeyim de kim sevsin.
************************************************
Seni sevdim güzel kadın
Başkasını görmez asla gözüm
Özüm birdir Billahi sensin son sözüm.
************************************************
************************************************
Üç mısra bir hayat.
Bu hayatın bir ucunda ben.
Diğer ucunda sen.
O sen kim isen.
************************************************
YORUMLAR
Gayet rahat ve gündelik dilin en sadesiyle anlatılımış bir öyküydü. Bazı cümleler daha güzel ifade edilemez miydi yani? Mesela, "İşlerimizi bitirdikten sonra ben dizlerine yattım oda kulağımdaki kılları temizledi" bitirilen İŞ olmasa daha sıcak olmaz mıydı yani?
Yasemin olmasa ayaklarınızın başparmaklarını hep es geçecektiniz galiba?
Şakaydı elbet...
Elinize sağlık
tugrulahmetpekel
Not: bu şekilde yapılan yorumlar çok yapıcı oluyor yorumunuz için çok mutlu oldum teşekkür ederim.