VE BİR AYRILIKTI HER BAŞLANGIÇ...
Nasıl olacakta bu şehri bir gecede hiç yaşanmamış gibi unutacağım bilmiyorum ama az kaldı... Yılların bekleyişine son vermeye çok az kaldı. Ama o an geldiginde de böyle biraz ağlamaklı olmasını dilerim kentin. Yağmur yağmamalı kesinlikle ama sanki birazdan gök gürüldeyecek ve bardaktan boşalır gibi bir yağmur benden kalan son ayak izini de silecek gibi olmalı. Hatta ben o otobüse son kez bindiğimde ağlamalı arkamdan günlerce. Hiç kavuşulmamış bir aşkın son şahidi de buralardan giderken gidene değil de yaşanılmayan söz verilmişliklere ağlamalı günlerce. Sonra bende bir yağmur başlamalı ve bir kenti bırakırken arkamda aslında hiç bir zaman içime sindiremediğim bu kenti oracıkta unutu vermeliyim...
O kadar çok olmuş ki ben buraya geleli. Sokak taşları bile benimsemiş artik ayak seslerimi. Ama yalan değil hiç sevmedim ben burayı. Burayı sevmeyerek yıllarca yaşadım... Bir mecburiyete hapsolmuştum belki ama yaşadım.
Çok az kaldı... Bir daha yollarından geçmemeye yemin ediyorum. Bu günleri bana hatırlatacak hiç bir şey almayacağım yanıma. Evden sadece kıyafetlerimi doldurup sırt çantama evin anahtarını teslim edeceğim ev sahibine. Ve bir daha dönmeyeceğim. Yeni bir hayatim olacak artik. Yeni insanlarla tanışıp yeni bir yalana inandıracağım kendimi…
Yıllarca inandığım binlerce yalanı unutuvereceğim bir gecede... Ve o en büyük yalanı. Bu Başlangıç bir vazgeçme benim için. Yıllarımı verdiğim hayatimi verdiğim bir umuttan vazgeçmek. Nefretimle Sardığım bu şehre katlanma sebebimden feragat... Aslında yenilmişlik biraz... İnatla savunduğum her şeyin bitişini kabullenmek... Nasıl olursa olsun ya da neden olursa olsun... Gidiyorum iste az kaldı... Hayat bir kez daha düşünemediklerimizle çıktı karşıma... O zaten düşünmemi umut etmemi hayal kurmamı hiç istemedi... Ve bir ayrılıktı her başlangıç... Bende simdi yeni bir başlangıç yeni bir umut yeni bir yasama nedeni için yüzüm kalmamada son kez dileniyorum tanrıya...
Elveda Şehrime Güneş olan Umudum... Git simdi doğacak çok şafak var daha...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.