- 645 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAK- KA YOLCULUK EDEN KULLUK
HAK- KA YOLCULUK EDEN KULLUK
KUL TÖVBE EDEREK BAĞISLANMAYI DİLERSE SECİLMİŞ INSANLAR ARASINA KATILIR VE ERDEMLI BİR HAYAT SURER..
KÖTU HUYLARDAN UZAKLAŞIR ARINIR VE İDRİS.A.S. GİBİ GOKLERE AĞAR İRADESINI ALLAH-IN KÜLLİ İRADESINDE YOK EDEREK İBRAHİM HALİLULLLAH GİBİ O .NA DAYANIR..
KUL DİLEĞİYLE AALLAH RIZASI BİRLEŞİR . MUSA.A.S. GİBİ ULU BIR KAPIYI CALAR KENDİ BİLGİLERİNDEN KURTULURAKİSA.A.S. GİBİ GÖHE YUKSELIR..
BENLİĞİ YAĞMALAR TUMUYLE FAHR-İ ALEM S.A.V.İN İZİNİ SUREREK MIRACA YUKSELIR ..
GÜNES GİBİDİR.PEYGAMBER S.A.V VELİ AYIDIR HER İKİSİDE OYLE BIR ANI OLURKI RABBİM -LE HALVETE KALIR MAKAMINDA HAKK YOLCULUHUNDA..
ALLAH DOSTU .. ELCIYE ONUN GETIRDIKLERINE UYAR VE O KULA YOLDAS OLUR ..
HAKIKAT YOLUNDA SIRDASIDIR .. UĞRAĞINDAN BANA İTAAT EDIN Kİ ALLAHTA SİZİ SEVSIN DERECESINE CIKAR HAKKA YOLCULUKTA..
İNSAN BENLIK VE NAZARINDA OYLE BİR HAL ALIRKI .. BURASI HALVET MAKAMIDIR ALLAH-IN HALİLİ OLUNCA İNSAN İLAHİ BİR SARHOS LUĞA DUSER VE CEZBEYE TUTULUR KALB..
KULLUKTA SULTAN IKEN KULLUK EDEN TOPRAHA YUZ SURENDIR..
HAKKA YOLCULUK TAMAMLAYIP ERDEM VADISINE ULASINCA YER YUZUNUN HALIFESI TACINI GIYER
YOKLUKA ULASARAK VAAR OLUR..( HAK-KA YOLCULUKTA )
S.A VERAHMETULLAH
YORUMLAR
Halk içinde hakla olmak,her zerresinde temizlenip tövbeyle hakka yönelmek.Tam teslim olmuşken kalp Allah huzurunda huzura erer.Zahirden ve ben demeden benlikten kurtulamayanlar manaya yönelmekte zorlanırlar.Niyetler hayır olduğunda sonuçlarda hayır olur.Kimikezde şer gibi görünenler üzselerde içlerinde hayır gizlidir .İmtihanlarla şerden sıyrılan hayırlar içinde bulur kendisini.Allah kendisine yaklaşmak istiyenin yollarını açar.Gök yüzünde semada yeryüzünde sevdiği dilediği kişilerin kalblerine hürmetiyle muhabbetini koyarki.Allah rızası için gözetme Allah rızası için kardeştende öte olabilmedir.Allah korur kimi kullarını onları dik yamaçlarda açan güller gibi saklar ki kimseler dokunmasın diye.Onları Allahın muhabbetiyle ilahi yolda ilerleyenleri kullar bilmez.Nice kapılardan kovulanlar vardır ellerini açıp dua etmeye haya ederler.Etseler duaları kabul olurken.Onlar dünyalık peşinde değillerdir.Allah ı tek mülkiyetin sahibi diye anarlar nefeslerinde her daim zikirleri Allahdır.Allah kendşsşne kulunu yaklaştıkça yaklaştırır yeterki kulları dilesin.kötülük isteyenlerin yolunu etrafınıda kötüler çevirir. yazınız güzeldi anlam yönüyle manaya yönlendirendi.Allah razı olsun kardeşim.Selam ve dua ile.
hece_taslari
saygılarımı hürmetlerimi sunarım..