DUYGULU YARINLAR
Başlıklara takılmamalı. Amacı sadece içeriği duyurmak. Aslında önemli olan içerikse, önemli olmamalı başlık. Okuyan, yani okuyacağı olan okur.
Sevdiğinden ayrıysan. Ondan uzaksan. Ve aranızda sadece km ler yoksa artık. İstediğin kadar arkadaşlarınla ol. İstediğin kadar çevrende birilerini taşı. Başkalarıyla ol istediğin kadar. Alkol tüket. Sigara iç. Bunların hepsi sadece sana bir sonraki yalnızlığına kadar eşlik ediyor. Onun yerini doldurmuyor ondan başka bir şey. Yalnızken anlıyorsun. Eğer seviyorsan gerçekten. Kendin şüphe duymuyorsan yani duygularından. Eminsen.
Aslında ilk önce emin olmak istiyorsun bir şeyler yaşamak istersen, duyguların yarın artıyorsa olur bak o iş. Peşini tut. Ardı gelir. Karşılık beklemiyorsun sevince, birde hep varını yoğunu döküyorsun ortaya. Bütün elindeki kartlar misali. Ne varsa yani. Bir anda olmuyor tabi ama anlamıyorsun nasıl olduğunu. İşte o zamanda aşık olduğunu anlıyorsun. Sevginin sonsuz olduğu yerdir aşk sokakları. Kalbinin bütün 4 şeritli yolları hep ona çıkıyor. O senin çıkarlı yollarından değil çıkmaz sokaklarından oluyor. Kör noktan. Her yolun başı da o, sonu da o oluyor.. Bulutların ayı esir aldığı gecelerde. Etraf zifiri karanlık tabi. İşte o oluyor senin gönlüne fener. Duygularının vardığı insan. Zor anında. En zor anında. Bir kişi yanında olsun ister insan ya hani. Sevdiğin olmalı bence o. Çünkü göz görmez sevdiği olunca. Anlamaz kolay zor. Yanında o olsun Macellan olur dünyayı keşfe çıkarsın. Herkül olur dünyanı sırtlamaya çalışırsın. Ve inan herkesin sırtını yasladığında kendini güvende hissedeceği birine ihtiyacı vardır..
Bu olanları aşk yaşatır. Oksitosin der bilim. Halk ağzıdır sevda. Bir laf var aşığa sormuşlar “nedir aşk?”, aşık demiş “yakın beni”. Birde böyle bir tarafı var elbet. Aşk vakası derim ben ve her aşk vakasında ayrılıklar da olur elbet. Oda bir parçası oluyor yaşanacakların. En önemlisi duygularına sadık olmak. Ne olursa olsun ihaneti en önce kendine yaşatmamak mühim olan. Vazgeçersen kaybedersin unutma..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.