- 605 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Rastkar Günlükleri Başlangıç Yazısına Yorum Yap
"Rastkar Günlükleri Başlangıç" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
12 Ekim 2014 Pazar 17:11:18
Öncelikle kutluyorum güne düşen bu güzel yazıyı.
Gerçekten güzeldi.
İlki böyleyse devamında daha iyi şeyler olacak,
şimdiden başarılar.
sevgiyle.
Muhammed Emin Aydın
@muhammed-emin-ayd-n
Ben de beğeni ve iyimser bakış açınız için çok teşekkür ederim
İslamiyet öncesi Türk destanları kokusu aldım, güzeldi. Betimlemeler ayrıntılı ve yerli yerinde sürükleyerek aldı götürdü hikayeyi. "Kelime" söylenmeye başlansa iyi olacak keza merak ettim nedir? Akıcı üslup, duyulmamış betimlemeler ustalık tadı verdi. Tebrik ediyorum, çok iyiydi :)
Muhammed Emin Aydın
@muhammed-emin-ayd-n
Beğenmenize çok sevindim, ilerleyen kısımlar umuyorum daha iyi olacak. Kelime hakkında epey ipucu verdim aslında ama biraz ucu açık kaldı yine de, devamında netleşmesini sağlarım becerebilirsem... İlginize teşekkürler.
_ayfer
@ayfer2
"devlet" olduğunu düşündüm aslında :) yanılmış da olabilirim...
Muhammed Emin Aydın
@muhammed-emin-ayd-n
Dediğim gibi ucu biraz açık kaldı... il sözcüğüne takıldınız sanırım siz fakat o ibranice eski bir sözcüktür ve anlamı da çok farklı. Ama faydalanılası bir bakış açısı oldu teşekkür ediyorum.
12 Ekim 2014 Pazar 12:30:23
Merhaba,
İlk yazınız mış bu kutlarım güne gelişini.
Bir seri mi olacak yoksa bu tek bölümle bitti mi ?
Sevgiler,
Muhammed Emin Aydın
@muhammed-emin-ayd-n
İlgine teşekkür ederim, yazdığım ilk hikaye olduğundan bazı yerleri toparlamakta zorluk çektim fakat devamını yazmayı planlıyorum. Bir iki parça daha Rastkarın fazla belirmeyeceği şekilde devam edecek sanırım, sonrasında Rastkar üzerinden gideceğim.