- 569 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YA KIRDIĞIMIZ KİŞİYİ BİR DAHA GÖREMEZSEK!
Size garanti veriyorum kesin öleceksiniz tabi bende! Hatta bir kaç dakika sonra ölmüş ve bütün sevdiklerinizden, mallarınızdan, paralarınızdan ayrılmış olacaksınız. Sağken belki milyonlarınız olacak. Lakin milyonlarınız sizinle gelmeyecek. Hatta en değerli eşyalarınızı bir daha göremeyeceksiniz. Kim bilir belki bazılarınız yaşarken çok bencildi ve kimseye bir lira bile vermemişti, öldükten sonra ‘’bütün’’ paranız, mallarınız artık başkasının… Size garanti veriyorum aileniz, dostlarınız varsa sevgiliniz eşiniz ölecek! Onlar sağken değerini bilmeyenler, onlar öldükten sonra ağlayıp sızlayacak. Keşkelerle boğuşacak. ‘’Keşke yaşasaydı değerini bilseydim’’ cümleleri art arda tekrarlanacak. Ama nafile. Değer bilmek için illa ölmek mi gerekiyor? Sağken değer bilinmiyor mu? Milyon kişiler sağken değer bilmiyorsa, siz farklı olamaz mısınız? Sağken değer bilemez misiniz? Bu gerçekten çok mu zor? Size garanti veriyorum aileniz, dostlarınız, varsa eşiniz sevgiliniz ölecek hem de her an! Keşke demeden, pişmanlık duymadan değer bilelim. Eğer gerçekten yaşarken değer bilmek zor ise, o halde sevdiklerinizin bu yazıyı okurken ölmüş olduklarını ve bir daha asla geri gelmeyeceklerini gözlerinizin önüne getirin, belki bir nebze de olsa onlara değer vermenizi sağlar. UNUTMAYALIM Kİ DEĞER BİLMEZSEK, KEŞKELERİ BİLİRİZ… İnsanız ve fıtratımızda insanları incitmek var maalesef. Peki ya kırdığımız kişiyi bir daha göremezsek, yani ölürse! Vicdan azabını yaşadınız mı hiç? Yaşamadıysanız emin olun o an fazlaca yaşayacaksınız. Belki de uzunca bir süre yaşayacaksınız. Lütfen unutmayın, geçen zamanın tekrarı yok, hatta öldükten sonra hiç yok. Hazır elinizin altındayken, gözünüzün önündeyken değer bilin, yoksa vicdan azabını bileceksiniz!
Yusuf BİTİM
Yusuf BİTİM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.