- 1397 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞARILARIN GETİRİSİ
Günümüzde bir insanın ortalama ömrü 65 enfazla 70 yıldır ve birey kaç yaşına gelirse gelsin uzun bir ömrü düşler , uzun yaşamayı ister evet fakat bu yaşamı nasıl değerlendireceğini hiç düşünmez çoğu zaman. Aslında bana göre uzun yaşamak önemli değildir asıl önemli olan kısa bir yaşam içerisinde büyük işlerin altına imza atabilmektir. Merhum Cumhur başkanımız sayın Turgut Özal ’ında dediği gibi ; insan ne kadar yaşarsa yaşasın geride hep yarım kalan işleri vardır ve ulaşamadığı hedefleri elbette olacaktır . Güzel bir yaşamı düşlerken hep içinde mutluluğa ve başarıya yer veririz oysa bizde biliriz mücadele vermeden , acı çekmeden ve savaşmadan başarıya ulaşamayacağımızı . bence uzun ömür cümlesi böyle bir tanımla bağdaşlaşmalıdır sadece bugün için değil gelecek nesiller içinde faydalı işler başarmak ve son nefeste dahi yarına dair hedeflere yönelmektir. Çünkü insanlar başarılarıyla anılır ve bu başarıların boyutu bazen insanları ölümsüzleştirir . Bu başarıları gerçekleştirmek bazen gerçektende çok zordur fakat eski başbakanlarımızdan sayın Bülent Ecevitinde dediği gibi herkesin bırakıp gittiği yerde tek sen dayanabiliyorsan birşeyleri başarıyorsun demektir . Hayat her yeni günde bizi değişik engellerle karşılar önemli olan bu güçlükleri aşıp başarıyı ve beraberinde getirdiği mutluluğu kucaklayabilmektir şimdi seçim sizin ya başarı ve mutluluk için ter dökeceksiniz ,savaşacaksınız ve belkide bugün size önemli gelen ama aslında hiç bir değeri olmayan zevklerinizden vazgeçeceksiniz yada herşeyi kabüllenip herşeye yenilerek aciz bir biçimde köşenize çekilecek ve sadece buğün var olacaksınız yarın sizden siz yarından habersiz bir biçimde ismen ve cismen yok olacaksınız ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.