- 576 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ayhan Özbek Diyor ki;
Kıymetli Kerim Abi,
Uzun zamandır görüşemedik. Ama sizi gerçekten özledim. Malum Çocukluk ve gençlik yıllarımız sizinle geçti. Bizlere çok sahip çıktınız. Gün geldi para kazandırdınız. Gün geldi güzel sohbetlerinizle bizleri aydınlattınız.
Bendeniz şu İstanbul’da Özel bir ilkokulun müdürlüğünü ifa ediyorum. Bir kaç ay önce bir kitabım yayınlandı. Size şu kadar söyleyeyim siz kitaplarınızla ilgili konuşurken anlattığınız zorlukları ancak yaşayınca anlayabildim.
Kıymetli abim
Kitabın PR çalışmalarını kendim yürütüyorum. Yakında internetten satış da başlayacak ama elden satışlar daha verimli oluyor biliyorsunuz.
Bu sebeple sizi bu konuda haberdar edip yardım ve desteklerinizi istemek için bu maili atıyorum.
Eğer Nazilli de bu kitapların satışını yapabileceğim bir yer varsa bunu ancak siz bilebilirsiniz.
Geçtiğimiz günlerde Belediye Başkanı Haluk abiyle de görüştüm. Bana mart ayında bizzat aramamı ve yapılacak kitap fuarına davet edeceğini söyledi. Lakin mart ayına kadar da bir şeyler yapmak lazım.
Bu konudaki fikir, destek ve tavsiyeleriniz bekler, saygılar sunarım.
NOT: Ekte, kitabın resmini ve tanıtım yazısını gönderiyorum. Ayrıca bana bildireceğiniz adrese de, imzalayıp göndermekten şeref duyarım.
Selam ve Dua ile.(09 Ekim 2014.Perşembe)
Ayhan Özbek (Özel İhlas Bizimevler İlkokulu Müdürü-Yazar-Ressam) İstanbul
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.