- 1505 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
UYAN TÜRKİYE !!!
BİR İNSAN IRKININ KALLEŞÇE YAPILAN ZÜLME KARŞI AYAKLANMASI BİR ONUR MESELESİ DİR. BUGÜN KATLEDİLEN KÜRTLER DEĞİL BAŞKA IRKTAN BAŞKA MESHEPTEN OLSAYDI BİLE KÜRTLERİN BU TUTUMU BOZULMAZDI. ÇÜNKÜ KÜRTLER YANLIZ KOBANİDE DEĞİL TÜRKLERİN SAVAŞTIĞI BÜTÜN CEPHELERDE YIKILMADAN DİRENMİŞ VE BAŞKALDIRMIŞTIR. BUNUN AKSİNİ İDDA EDENLER, BU ZULME SES ÇIKARMAYAN KİMSELER ’ÇANAKKALE SAVAŞINI BERABER KAZANDIK DERLERSE YÜZLERİNE TÜKÜRÜN; ÇÜNKÜ KOBANİ’ DE TEK BAŞINAYIZ’
....
ÖMER DEĞİRMENCİOĞLU
YORUMLAR
kamoyunda yanlış anlaşılıyor veya yanlış anlamayı kendine meslek edinmiş, salak numarasına yatan ve bana dokunmayan yılan bin yaşasın anlayşında olan insanlara diyecek bişeyim yok onlar zaten insanlıktan nasibini almamış, caniliği kendine daha yakın görmüş kişiler.... Burada anlaşılmasını özellikle vurgu yaptığım nokta TÜRK-KÜRT ayrımı değil biz kimseyi türk olduğu veya alevi olduğu için yargılamıyoruz. kürt milletinin savaşında omuz omuza verip savaşmayı hiç ummuyoruz. TEK istediğimiz sınırda savaşmaya giden binlerce insanın sınır kapısınan çıkılmasına izin vermeleri; İŞİD'de sağlanılan sağık yardımlarının BİRAZINI DA kürtlere yapmalarıdır.... GEÇEN YARALARNAN 45 GERİLANIN SAĞLIK KONTROLÜNDE TUTUKLAMALARI, gelen ışidlilere sefa sürdürmeleri açıkçası çOk utanç verici...
bu savaş türk-kürt savaşı değil bu savaş müslüman-yahüdi savaşı hiç değil
BU SAVAŞ ----İNSANLIK VE VİCDAN SAVAŞIDIR.
ÖMER DEĞİRMECİOĞLU tarafından 10/16/2014 9:59:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
Arkadaşım politikaya girmiş olacağız ama bizim askerlerimiz zaten sınırda onlarla olabildiğince, güçleri yettiğince karşı koymaya çalışıyor. Canlarını koymuşlar ortaya.. Lakin orada olan olaylar için buradakilerin huzuru kaçacaksa, benim masum vatandaşım canından olacaksa, YPG ve yandaşlarının Işide rahmet okutan gerek boğazını keserek öldürme olayı gerekse sırf Hüda-Par üyesi olduğu için 19 yaşındaki gencin kafası taşla ezerek öldürüyor ise yere batsın kürtlerin kardeşliği.! Sakın deme ki ırkçılık yapıyorsun, bende bir Kürtüm.. Ama ifade şekilleri Işidi bile geçti kürtlüğü savunanların kardeşim, ben burada silah seslerinden duramıyorum.. Sakinlik diyorum..Biraz olsun sakin olalım ve dua edelim..
Kobanè düşmeyecek ... Çünkü YPG basit bir ordu değil halkın damarlarındaki asil kanla ve kürt halkının kurtuluş savaşına üstlenmişler. Biliyoruz ki tek mermi kalana kadar kürt halkı teslim olmayacak. Kurşun biterse taşla sopayla coğrafyasını koruyacaklar...
Allah ve muhammed ve yeryüzündeki bütün melekler kurd halkını korusun ve isid cetelerini telef eylesin kurd Coğrafyasını işgal etmeye çalışanları allah belasını versin...amin
sevgili Ömer
Biraz slogan olacak ama olsun ‘’yaşasın halkların kardeşliği’’
Serhat BİNGÖL tarafından 10/9/2014 5:54:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
ÖMER ELEFTOZ
Serhat BİNGÖL
Sevgili Ömer
Yazının bir okuyucusu olarak beni rahatsız eden bölümünü silme inceliğine çok teşekkür ederim.
Bu nedenle de benim yorumumun da bir anlamı kalmamıştır yazının mevcut bölümüyle ilgili kısmındaysa seninle aynı görüşteyim Kürtler orijin ve asil bir millettir.
Saygı sevgi selamlarımla.