- 759 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
NE YAPMALIYIZ ŞİMDİ....?
[ Selam Dostlar,Günaydın.ülkemizde mutlu mesut yaşamayı hepimiz isterken ve bunun için azdan çoktan herkes kendine göre çaba gösterirken birden bire neler oluyor demeyeceğim.Perşembenin
gelişi çarşambadan belliydi.Güne böyle başlamak istemezdim ancak dünden beri aklım hep ülkemde
Yıllar önce bir televizyon programında eski istihbaratçı Mahir Kaynak,Afganistan,Irak ,Suriye,İran;sonra Türkiye demişti.Şimdiye kadar yaşanan olaylar gösterdi ki İran hariç gerçi onunla da bayağı uğraştılar ama sonunda istedikleri gibi olmayınca rotayı tamamen Türkiye’ye çevirdiler.Şimdi yaşananlar bunun göstergesi değil mi?
Biz Türkler düşmanlarını çabuk unutan duygusal bir milletiz.Zamanında Sevr anlaşması ile bizi istedikleri gibi dize getiremeyenler hatırlayın İngiliz Cephane Bakanı Winston Churchill" Biz sizi savaş meydanlarında yenemedik ama masa başında yenmesini biliriz demişti."İşte şimdi son tango...Yıllarca ermeni Asala,sonra Pkk ile meselesi ile bizleri zor durumda bırakıp şimdi de Kobane meselesi ile bizi savaşın eşiğine getirdiler.Kusura bakmayın bizi kimse düşünmez.Kimse Türklerin,Kürtlerin,Arapların kara kaşına kara gözüne aşık falan değil.Onların istediği Orta doğunun suyu ve petrolü.Kaç kişi kimden ölmüş onlar ancak bunun raporunu tutar.Kalkıp size yardım ediyor gibi gözükse de bunu asla kendi çıkarlarının dışında yapmaz.Zira önümüzde bir Afganistan ,bir Irak örneği duruyor.Kör gözlere şiş dercesine.
Tabii ne yapmalı diyorsanız acilen herkes ama özellikle biz ve Kürt kardeşlerimiz ülkeyi batağa götürecek işlerden uzak durmalıyız.Çünkü bu ateş yakarsa hepimizi yakar ,kimse bunun dışında kalamaz.Zira bir ülkemiz var ve kaçacak başka yerimiz yok.Bizim ülkemiz kan gölüne dönerse bilin ki bundan nemalanacak ve karşıya geçip bir oh...çekecek bir sürü düşman bulabilirsiniz.Herkes çıkarlarının dostudur bunu hiç unutmayalım.Geçmişte bu ülke kaostan,iç kavgadan çok çekti.Özgürlükler adına yapılacak şey birlikte akıllıca hareket etmekten geçer diye düşünüyorum acizane..
Kısaca ülke hepimizin çok geç olmadan birlik ve beraberlik adına durup bir daha düşünmeye ne dersiniz? Yarın çok geç olabilir .Ben daha fazla kan akmasın ve daha fazla analar ağlamasın derim.Olan çocuklarla kadınlarımıza oluyor bizden söylemesi.Yarın ağlayan yine biz olacağız.Saygı ve sevgilerimle Semiray EMRE ]