.....
......
YORUMLAR
solcuydular
sağcıydılar
ama insandılar
bizimdiler
asıldılar...
otuz yıl geçti üstünden bu acı olayların...
Ve onlar hala bizimdirler....
Dönmeyenlere
hala Devrimci olanlara
Hala ülkücü olan canlara selam olsun...
SENİNDE GÜZEL YÜREĞİNE MİLYARLARCA KERE SELÂM OLSUN EY HAKİKÂTLERİN MERT TERCÜMÂNI.
sana sonuna kadar katılıyorum tamamiyle belli odaklar için çekilimiş ve yeniden bir kutuplama yaratmak için oluşturulmuş bir dizidir kimse objektifti falan diyemez cünkü dizinin senaristleride dizinin objaktif olmadığını olmayaçagını belirtiyor ve kimse buna bakmıyor evet Necdet adalı ve Mustafa pehlivan oğluna Gün sazak ıda katabilirsiniz bir kere bile onun katli geçmedi dizde bir kere bile ülküçü ideoloji iyi bişey yapmadı hep emperyalizm uşağı gibi gösterldi bu ülkeyi seven insanlar hep solcu olmak zorundaymış gibi gösterildi
neyse boşuna bi piyasa dizisini tatışmaya bile gerek yok
tebrikler kaleminiz daim olsun
Hatırla sevgili belki bir piayasa dizisi olabilir. Ama en azından genç nesiller az da olsa sağ-sol çatışmasının bu ülkeye neler kaybettirdiğini en azından kaç kişinin sağ-sol olayları yüzünden boşu boşuna öldüğünü görmüş oldu. Artık bence bu diziyi ne kadar eleştirirseniz eleştirin sadece bu kadar insanın boşuna ölmüş olduklarını gören ve anlayan yeni nesil hiç değilse ders alır ve sağ, sola; solda sağa düşüncülerinden dolayı saygı göstererek meydanlara dökülmezler. Oturur dert ve sıkıntılarını konuşarak paylaşır.
Neler olduğunu o günlerde kimse bilemiyecek...birileri tam
anlamıyla konuşmadıkça...takdir illaki Allahındı ve buiş
başka boyutların yansıması ...................Dostça.
Dizi çokta etkilemiş sizi yaşayan biri
olarak....Ben artık hiç televizyon
izlemiyorum...........Karşılığını herkes
alacak...........mazlum tüm ölen insanların .ahı yerde kalmaz
fark yapmaz adalet adl olan Allahın adıyla bir gün
gelecek...BU OLAYLARI ÇıKARAN ÜST BIROKRATLAR İÇİN
SÖZÜM
..........Üzülmeyiniz...........
bir faydasıda oldu bu dizinin, gerçekleri araştırdı
insanlar...........tarihini bilmeyen bir millet yok olmaya
mahkumdur........
TEK BİLEK TEK YÜREK TÜRKİYE
tülay bilgin tarafından 6/7/2008 9:31:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Toynak ,
Burda sorun dizi değil asıl sizin konulara bakış açınız .. Oldukça tarfalı ve bir o kadar da yalnış değerlendiriyorsunuz çünkü bağlı olduğunuz düşüncenin etkisinden hala sıyrılmış değilsiniz yani olayları kendi gerçekliği içerisinde görüp değerlendirmede oldukça kısır kalıyorsunuz .. Bir kere anlatmış olduğunuz bütün olayları ben de biliyorum , bazı noktalarda doğru gibi söyleseniz de olaylara bakış açınız oldukça farklı .. Özellikle de Fatsa olayları ile ilgili yazdıklarınız .. Şimdi burada sana uzun uzun anlatabilirim Fatsa'yı ama bizler çok iyi biliyoruz orda neler olduğunu ve sizlerin nasıl davrandıklarınızı .. Eğer istersen senin yazında verdiğin bütün örnekleri açarız , hiç sorun değil ama incinebilirsiniz diye üzülüyorum çünkü ben insanları seviyorum .. İlerleyen bu saatte şimdilik bu kadar yazıyorum , sonra tekarar gelebilirim sayfana :))))))))
Sevgiler .......
Guldane Dal tarafından 6/8/2008 2:54:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli dost, popülarizmin değerleri piyasalaştırdığı ve herşeyin tekelleşme uğruna yapıldığı bir evreden geçiyoruz. Hatırla Sevgili Dizisi de bu anlayışla yapılmış, canını feda eden insanların değerleri üzerinden piyasa yaratmaya çalışanların bir etkinliğidir. Kenan Evren'in "eşitlik olsun diye 2 solcu astıysak 2 de sağcı astık" anlayışı 12 Eylül'ün adalet anlayışını ortaya çıkarmaktadır. Nitekim; Seyit Konuk, İ. Ethem Coşkun ve Necati Vardar yoldaşlar da ilk işçi şehitler olmasına rağmen yoldaşlarının duyarlılığı sayesinde piyasa koşullarının araçları haline gelmediler. Buradan tüm ilerici arkadaşlara tavsiyem insanların ve değerlerin piyasa aracı haline getirilmelerine karşı sağlam refleksler geliştirmeliyiz.
Saygılar...