- 615 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
...
Ben seni sevmeyi istemiyorum ki artık benden değil kalbimden gitmeni istiyorum, yüreğimden acıtıyorsun yokluğuna rağmen bunu nasıl yapıyorsun bilmiyorum. Uzaktaki biri bunu nasıl yapıyor anlamıyorum ben anlamlandıramıyorum. Ne çok değer vermişim ben ne çok ne çok sevmişim seni böylesine… Bir deliliğe nasıl da izin vermişim kendim de…
Biliyor musun, gündüzleri bir şekilde acımı susturuyorum onu unutuyorum ama akşam olunca yatağıma gidince işte bittiğini sandığım o çekilmez sancı başlıyor, uyuyamıyorum saatlerce sağa sola dönüyorum ben hiç böyle değildim başımı yastığıma koyar koymaz uyur kalırdım sol yanım ağrımazdı bendenim böylesi uyuşmazdı sanki hep kötü bir şey olacakmış gibi tedirginim bu nasıl oluyor bilmiyorum engellemeye çalışıyorum daha az düşünmeye ama beceremiyorum neden olmuyor neden bir başkasını sen gibi hayatıma sokamıyorum ki neden eskiden olduğu gibi o sonsuz mutluluğu yaşayamıyorum neden hayatıma geldin ki neden ben neden bendim. sen olmadan ne kadar toz pembeymiş hayat sen geldiğin gün acıyı almışım hayatıma evime davet etmişim yediğim yemeğin içine koymuşum ondan biraz yatağıma götürmüşüm kendimden bir parça yapmışım onu…
Ölüyorum aslında her doğan gün gücümü tüketiyorum kalmadı halim yoksullaştım ben seninle sen bunun farkında bile değilsin oysaki yoksa farkında mısın? Ama farkında olsaydın canım bu kadar yanmazdı öyle değil mi?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.