Dracula: Başlangıç filmini KINAMA!.
Dracula: Başlangıç filmini KINAMA!.
Bu gün sinemaya gittim, afişlerden filmlere baktım DRAKULA Başlangıç adlı filme gireyim dedim, girdiğime, gireceğime,izlediğime lanet ettim verdiğim para Haram zıkkım olsun…Sinema salonu tıka basa doluydu. Yaşlısından gençine , erkeğinden bayanına her yaşta her cins den insanlar vardı biri de ben ve eşim.. Filmi izlerken o kadar küfür ettim ki küfür edecek halim kalmadı..
Netice de bir kurgu filmi, gerçeği yansıtmayan bir film.. Ama onuruma dokundu.. Avrupa da Türklere karşı bir katlin kahramanlığı anlatıyor.. Türkleri tarihinde yenemeyen haclı zihniyeti yazdıkları senaryolarla yenip gelecek nesillere sahte kahramanlar üretiyorlar. Ve bunada bizim ülkemizde izin veriliyor..
Kazıklı Volvoda’yı süper kahraman yapıp, çağ açıp çağ kapatan ecdadımıza hakaret edip hunharca katleden birini Türk gençliğine kahraman ilan ettirip izleten, bu yolda para kazanan zihniyeti kınıyorum.. Bu filmi izletmek için para kazanan Türklerin kursaklarının bozuk olduğunu düşünüyorum ki öyledir zaten..
Kültürümüzü kaybettik, aslımızı kaybettik ama ecdadımıza hakaret ederek Türkleri yenmek Fatih Sultan Mehmet’i bir Vampirin yenmesi ordusunu hunharca öldürmesine tahammül etmek aciz göstermek amacı güden insanlara tepkimdir..
Bu film Avrupa da beğenilecektir illaha ki İnşallah Türkiye de hak ettiği yeri bulur ve sinema salonları boş kalır.. Merak edenler kalkıp izleyelim derse inanın pişman olursunuz.. Lütfen izlemeyiniz..
Osman Onuktav
AVAR
YORUMLAR
Yav kardeşim adam gitmeden önce film üzerine araştırma yapmaz mı hadi yapmadın reklamları da mı görmedin gittin paraları verdin,beğenmediğin adamlara ;)))))))))))))))))))))))))))
dilerim uyarılarınız dikkate alınır.
lakin onurunu ve hassasiyetlerini kaybeden bir Millet olduk olmak üzereyiz.
İnternete sansür koyan zihniyet böylesi filmlere neden sessiz kalır?
Oysa onlar halkın gözünde Büyük adamlardır!
saygılarımla
KAFKASİ
Yorumuna katılıyorum her şeye sansör koyanlar yabancıların çirkefliklerine nedense sessiz kalıyorlar..
Allah islah etsin..
Büyük milletlerin büyük savaşları bitti artık...Geride kalan gerçek tarihi unutturan ve yeniden yazmaya çalışan güçlü zihniyet,yeni bir savaş meydanı açıyor.Sizi,bizi ve görmesini istediği toplumları daha savaş meydanına inmeden yenebilen zihniyete karşı bizler sadece geçmişimize sarılarak cevap vermeye çalışıyoruz... Tamamen yanlış.....
Gerçekleri bizden daha iyi zihinlerinde yazan o insanlar,senin geçmişini kendi geleceğine yazarak üstünlüğünü böyle ispatlamaya çalışıyor. Ve sanırım ilk eylem olarak sizi o meydana çekebildi.
Yenildiniz mi ? Bence hayır...Lakin yenilenler,haz aldıklarını bilinçdışı söylemlerle ifade ediyor.
Büyük korku,büyük insanlardan duyulan sesler değil. En büyük korku savaş meydanına inmeden, savaşmayı düşünen toplumları yenebilmektir. Hollywood bu savaşı kazananlarla doludur.
Saygılar
KAFKASİ
Maybull yorumuna katılıyorum..Evet geçmiş geçmişte kaldı, biz atalarımızın isimlerini koruyoruz ama eserlerini, bilgilerini, fikirlerini koruyamıyoruz..
Hollyvood hollywood olması sahte kahramanlıklala dolu bu kahramanlar tarihdeki gerçek kahramanalrı unutturdu.. düne değil yarına bakmak lazım.. Bunu yaparkende yine tarihimizden ders alarak bakma lazım , bu gün ABD dünyaya hükmediyorsa Osmanlı tarihini inceliyerek dünyaya yükmediyor.. Bizde ise Osmanlı tarihi depolarda çürümeye mahkum edimiş..
Cumhuriyetin kurulduğu ilk günlerde İnönü tarafında çöplüğe atılan Tarih çöpten toplayan birileri Bulgaristana götürüyor.. Konu uzun..
Kısaca biz bizi bilmezsek el bizi ne bilsin..
Saygılarımla..
Kıymetli dostum Osman Bey
Filimi seyretmedim ama Yazınızı okuyunca eşiniz hanım kardeşim ile sizi öyle bir filimde düşününce hoş görünüze sığınarak doğrusu epeyi bir güldüm başka film bulamadınız mı gidecek? ilahi dostum))
Saygı sevgi selamlarımla
KAFKASİ
FİLM: ADALET
Oyuncu: Denzel Washington.. Filmin seansı geç saatti, gitmişken bunu izleyelim dedik.. bir taraftan iyi oldu en azından içeriğini öğrendim. bir taraftan tarihime yapılan hakaret üzdü..
Kültür bakanlığını kınım kınım kınıyprum..
Saygılarımla..