- 835 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Mutlusun Değil mi?
.
Kimse olmasada günaydın diyen yanında, kapılma sen umutsuzluk erezyonlarına. Gün hiç şaşmadan aynı yerden doğacak ama her sabah, önünü kapayan bulut yoksa ve günün aydın olacak ise, kimse karartamayacak ilahi adalet 7/24 iş başında.
Bırak dağınık kalsın bu gün yatağın ve saçların, ütüsüz giy gömleğini, rujsuz ve makyajsız at kendini sokaklara. Çok mu gülmüşlerdi sanki? Sen çocukken yediğin çikolatanın kulaklarına kadar bulaşmasına. O günkü gibi masum olamasanda, o günkü tadı alamasanda aynı mutluluğu yaşayan çocuklar var bu dünyada.
Farkında mısın? Hayallerin hayal olmaktan çıkmış ve var olamayacak hiçbir şeyi kuramaz olmuşsun ve bunun adını gerçekçilik oyunu koymuşsun. Acı olan herşey eşittir gerçek ve tüm mutluluklar hayal denklemini kurduğun güne lanet olsun. Çünkü kadınlardan kızlarına geçiyor bu denklem, göbek bağıyla.
Bu nedenle yükseliyor beton duvarlı, çelik kaplama küçük küçük insanlar, hayat parsellerinde birbirlerini ezercesine üst üste, daha yükseğe, göğü delecek sanki gökdelence.
Ve kapalı otoparklarında kalıyor insanların masumluğu, yedi kat dibinde. Ne ot bitiyor, ne kuş sesi. Her şey motor sesi. Hız ve kalite yaşamın tek gerçeği...
Farkında mısın? Hayata geçirdiğin tırnaklarındaki pahalı oje zehirliyor hayatını ve kimse eskisi kadar güzel bulmuyor seni. Çirkinleşiyorsun, çünkü o küçük masum kızı kendi ellerinle boğazlıyorsun.
Mutlusun, hemde çok mutlu değil mi?
.
YORUMLAR
çocuk masumiyetimizi yitirdiğimiz günler çok gerilerde kaldı . gerçekten sorgulamaya, düşünmeye ve çocukluga özlemleri yaratan bir yazı olmus .yüreğinize kaleminize sağlık ..
''' Keşke çocukken fazla mutlu olmayıp birazını da bu zamanlara saklasaydım. Lazım oluyor bu günlerde.'''
alıntı olsada çok sevdiğim bir söz .. lazım bugünlerde...
saygılar
Sular KARASI
sabah okuduğum ilk yazı ve sanırım bir aksilik olmazsa, gün boyu okuyacağım son yazı olacak...çünkü düşünmeye itti bu kısacık yazı beni...ve kendimi sorgularken buldum hayatın kollarında...kırmızı kurdeleli günlerimden, kırmızı iskarpinli ve kırmızı boyalı tırnaklarıma doğru bir yolculukta buldum bir an kendimi...ve halen düşünüyorum mutluyum hem de çok mutluyum değil mi?...
Sular KARASI
Teşekkür ederim değerli yorumunuz için.