- 1337 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İLK aşk
Bir yokmuş, dertler hiç yokmuş bir zamanlar. Her şey güllük gülistanlık ,halkı mutlu refah içinde bir ülke varmış. Bu ülke de kederli olan tek bir kişi varmış, o da sultanın oğlu imiş.
Gel zaman git zaman ,sultan oğluna çare ararken ,derdi neymiş onu da çözememişler ya şaşkınmış herkes ..
Ahali arasın da konuşur dert tasa nedir bilmezler ya, nedir bu hal neden hiç gülmez mutlu olmaz bizim gibi derlermiş.
Çevre ülkelerden derdi kederi olanları çağırmışlar,sormuşlar soruşturmuşlar lakin yok bulamamışlar. Her şeyi var onu üzecek bir şey yok . Etrafında genç güzel kızlar yiyecekler, ne istese varmış.O kimseye bakmaz az yer az uyurmuş.
Bir gün dayanamamış babasına gitmiş.
Ey güzel babam yüce babam , ben her gece bir rüya görürüm,düşümde hiç bilmediğim bir duygu yaşarım, bir huri peri gibi gelir yanıma oturur. Elim ayağım dolanır kalbim öyle çarpar ki .Gün doğunca uyanınca o heyecanı hiç duyamam.Nasıldır nedir bilemem.
Beni huzurlu ve mutlu kılar o , gidince ne gülmek ne yemek nede başka şey görünür gözüme
Sultan şaşkındır cevap veremez .
Yine haber salınır çevre ülkelerden gelenler olur. Araştırılır sorulur daha önce hiç rastlanmamış bir şeydir bu
Bu kız kimdir var mıdır yok mudur buda meçhul tabi ki
Günlerden bir gün ülkeye bir grup gelmiş başka ülkeye giderken gezmek ve dinlenmek için uğramışlar.O nedir yanlarında peri gibi bir kız.Durumu bilenler onu sultanın oğluna götürmüşler.
Onu görünce sultanın oğlunun yüzü gülmüş sanki ay doğmuş ülkeye fakat aşk düşmüş sultanın oğlunun gönlüne
Kızla evlenmişler onlar insan oğlunun ilk aşkı tanımasına şahit olmuşlar..
Dünyaya acı ve keder gelmiş aşkla birlikte.
ikiye ayrılmış aşkı tadanlar bir kıymetini bilenler , bir de oyuna çevirenler.
Aşk onlara ona verdikleri değerce yaklaşmış aslın da ,
Gökten aşk düşmüş tatmasını ve yaşamasını bilenlere sevgiyle
YORUMLAR
Ya hak edip yaşayamayanlara ne demeli,
onlar da gün gelince hak ettikleri aşkı bulurlar değil mi?
Ne kadar büyütürsek bir kalbi,
o kadar büyük verir armağanı.
Biz ona inandık işte,
olsun yine de acı da kaybetmek de olsa,
Sevmek her şekilde güzel.
Bayramınız kutlu ve nice olsun,
sevgimle.
yelda kiray
Aşkı kalbinde büyütenler zaman gelir öyle bir hal alırlarki aşkı içinde ta derininde hisseder ve bunu kimse olmadan yasarlar.
Anlarlarki o guzel duygu onların msyası evi kalptir bedendir ruhtur.
Ondan sonra aşk bilmedikleri bir hal alır.
İşte ondan sonra aşık olacakları değil sevgi saygı uyumu srar bulurlar karşısındakinde. İşte asıl ödül budur.