- 3858 Okunma
- 14 Yorum
- 9 Beğeni
YORUMLAR
Üşüdüm biraz,ne de olsa kapalı ve yağmurlu bir hava var çok serin olmasada anlık üşüme esintileri bırakmayı başarıyor yinede.Şalım hemen yanımda alırım omzuma geçer gider ama ama yüreğinizde hiç kalıcı olmadığını yokluğunda daha net farkettiğiniz ve onu ağırlama çabalarınızın samimi sevginizin ona hiç ulaşmamış olduğunu ve severken gözünüzü karartıp aklınızı uyuştüuran her gerçeği en çıplak haliyle sonrasında fark etmenin buz gibi soğuğu daha farklı bir şey olsa gerek.Yazıyı okurken yazarın yerine koyduğumda hissettiğim buydu.Abartısız,samimi bir iç döküştü.Çok beğendim.Tebrik ederim...
Sevtap Kaya Nurgönül
Daha öncede okumuştum bu yazıyı...daha öncede kararmiştı gözlerim. Susarak söylemistim ne varsa.kimseye değil, kendime.
Bazı isimler tanıdık gelir; bazı kelimeler...yada beyin sanır hep... ta ki bir gün anlayana dek!
Neyse... ben aslında diyecektim ki, ben gülmem... anlarım; iyi bilerek hem de.
(En çok bu sözlerden sebep yazışım)
Sabah yatağımdan kalktığımda, içimdeki o büyük boşluğu ve gece yastığa başımı koyduğumdaki o delice korkuyu, değil sana hiç kimseye anlatamam ben. Hayatında zaten hiç olmamış birini kaybetmenin korkusunu ve açtığı boşluğu dolduramama telaşını kime dersen üzerine güler kahkahalarla çünkü…
Yani demem o ki sevgili, mantıken gelmeyen, gidemez ki zaten ve bu Araf da kalmak tortusu nasıl yapışıyor yüreğimin çeperlerine, nasıl tüketiyor beni, bilemezsin!.
eskihece tarafından 10/12/2014 12:11:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevtap Kaya Nurgönül
Olmayanlar görmez, duymaz, duyumsamaz..
Olmasını istediğimiz birer düş'ten ibarettir hepsi..
Öyle sevgi dolusun ki, baktığın her yerde senin gibiler var sanıyorsun Sevtap'ım; ama onlar da bilsinler ki, sadece sen istedigin için varlar; o kadar!
Gününü kutluyorum canım.. her gün ışıldasın güzel gözlerinde..
Sevgimle hep..
Sevtap Kaya Nurgönül
İnsan her ne kadar "bu da geçer,atlatırım" dese bile geçmiyor.Unuturum sanırsın olmaz,yapamazsın.İlk kez onun için kalbin yerinden çıkar ve yine son kez onun için kalbin atar.Ağlarsın,nefesin kesilir,gözlerin kan çanağı olur,uyku desen haram.O bunları bilse bile senin onu bilmesini istediğin şeyi hiç bir zaman bilmeyecek.Sen onun için her gün günden güne eriyip biterken,o herşeyden bir haber gününü gün edecek.Ta ki sana yaşattıklarının aynısını kendisi yaşayana kadar.İşte o zaman anlayacak,kısaca iş işten geçince...
Kocaman yüreğinde bu aşkı barındırdın ya,o bilmese de olur sen kendini ve aşkının büyüklüğünü bildikten sonra.Tebrikler yüreği zengin,umutları hep var olan yazara.İyi bayramlar :))
Sevtap Kaya Nurgönül
Sevtap Kaya Nurgönül
Sevtap Kaya Nurgönül
iç sesin dışa vurumu anlatan içli bir yazı...
malesef senin olduğun yerde sevdiğin olmaz.
Anlar yada işine gelmez bahaneler işte...acınla kalırsın başbaşa..:(
Kutluyorum.. hayırlı bayramlar.
Sevtap Kaya Nurgönül
Sevtap Kaya Nurgönül
Bugün bayrammış, öyle diyorlar. Bayram insanların sevdikleriyle olabildiği gün değil midir? Eğer öyleyse , peki neden ben yarımım?
Kanayan yüreklerde yaşananlar hep aynı, bu yazıya muhatap tek siz değilsiniz rahat olunuz (ne kadar rahat olunursa).Tutmayın gözyaşlarınızı boşaltın gitsin içinizi,avazınız çıktığı kadar bağıra bağıra ağlayın çocuklar gibi...
Bayramınız kutlu olsun,saygılar...
_Enes_ tarafından 10/5/2014 4:06:06 PM zamanında düzenlenmiştir.