- 882 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BU BAYRAM FARKLI OLSUN - bayram mesajı
Bu bayram biraz farklı olsun…
Mesela;
Otobanlarda, caddelerde, sokak aralarında ipini koparıp kaçan kurbanlıklar..,
onların arkasında da onları.., ellerinde bıçak ve satırlarla “mal elden kaçıyor” çığlıkları atarak kovalayan kasap bozuntuları, hayırsever kurban sahipleri olmasın…
Mesela;
Mahalle aralarındaki boş arsalarda kafaları kesilmiş, bacaklarından asılarak sallandırılan kurban kesim sahneleri ve bu kanlı-bıçaklı sahneleri ellerindeki boş plastik leğenlerle izleyen çocuk manzaraları olmasın…
Mesela;
Bırakalım Boğaziçi bu bayram akabildiği kadar mavi aksın. Onun mavisi üstüne, sağındaki-solundaki cılız derelerden kan kokulu kırmızı boya püskürtülmesin…
Mesela;
Bu bayram karnı doydukça daha çok acıkan “trafik canavarını” kendi canımız-kanımızla beslemek için birbirimizle yarışa girmeyelim. Sılaya, sevdiklerimize bir an önce kavuşmak çabası, sonsuz ve acılı bir hasrete dönmesin…
Mesela;
Bu bayram ibadetimizi yapacaksak gizli oturumlarda, sevabımızı yapacaksak gösterişli törenlerden uzakta durarak yapalım.
Mesela;
Bu bayramın ne yazık ki daima yukardaki sahnelerle hatırlanan geçmiş kurban bayramlarından biraz farklı olması için ne yapmamız değil ne yapmamamız gerektiğini., sadece bir dakika düşünelim…
DAHA NİCELERİNE SAĞLIKLA VE TÜM SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE ERİŞEBİLMENİZ DİLEKLERİMLE.., BAYRAMINIZI KUTLUYORUM…
Saygı ve sevgilerimle…
Yarınlarınız aydınlık, yolunuz açık denizlere doğru olsun…
(C.Ç)
YORUMLAR
"Bu bayram farklı olsun"
Mesela
İnsanlar boğazlanmasa kan gölüne dönen ortadoğuda...
insanlık merhamet vicdan dirilse küllerinden...
dört yanımız yangın yeri...
dört yanımız kan kokusu
canilerin zulmünden vahşetinden kaçanlar evsiz barksız aç, billaç...
Bayram mı kaldı üstad, kutlanacak....
Nujin.N. Demir (İlyada) tarafından 10/2/2014 4:23:38 PM zamanında düzenlenmiştir.