- 549 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÜLKEMİN YÜZ KARALARI TACİZCİLER
ÜLKEMİN YÜZ KARALARI TACİZCİLER
Günlerdir yerel ve ulusal, yazılı ve görsel basında yabancı turistimize yapılan taciz olayını izledik, gördük, kınadık. Ülkemizin imajı konusunda derin yaralar alan bu çirkin davranışı ve ülkemin yüz karası tacizcileri şiddetle kınıyorum ve suratlarına tükürüyorum.
Avrupa birliği hayalleri kuran ülkemizde ne yazık ki toplumu kirleten ,ülkemizin imajına zarar veren kişilere verilen cezalar bile caydırıcı değildir.İlkönce toplum eğitilmeli ve daha sonra ceza kanunlarımız acilen ağırlaşmalı ve caydırıcı olmalıdır diye düşünüyorum.Sokak ortasında masum bayanlar taciz görsün ve bunu yapan insanlıktan nasibini almayan,insan kelimesini dahi kullanmayı hak etmeyen veba mikropları sonrada yakalanınca 57.milyonu verip elini kolunu sallayarak gezsin öylemi?.Hangi ülkede böyle bir şey vardır,nerede….?
Türkiye’de her gün binlerce bayan bu tür mikropların tacizi ile karşı karşıyadır. Peki ama
kadınlarımızı koruyan, kollayan, haklarını savunanlar var mıdır? .Onca kadın dermeklerimiz var onlar bu konuda neler yapmıştır,ne denli başarı sağlamış ve hedefine ulaşmıştır.? Kadından sorumlu bakanlarımız geçmişten günümüze kadar kadınlarımıza yönelik koruyucu ve haklarını savunucu neler üretmiş ve hayata geçirmişlerdir? Ya da bu tür pislikleri yapan tacizde bulunan veba mikroplarına hak ettikleri ceza gereği gibi verilmiş midir? Caydırıcı mıdır? Çok üzgünüm ama ne acı ve gerçektir bu sorularımın cevabı koskocaman bir HAYIR dır.
O halde neler mi yapılmalıdır. Madem kadınlarımız şiddet ve tacizden korunmuyor, yetkililerimiz sahip çıkmıyor o halde kadınlarımıza kesici alet ve kendisini koruyucu bir şeyleri taşımasına izin verilmelidir.
Ne yapsın, yetkililer ona sahip çıkmazsa o anda kendisini korumak için başka yapacağı ne olabilir ki. Hiç değilse karşı tarafı korkutup defolmasını sağlar. Gözü dönmüş canavarlara hak ettikleri dersi verir. İşte o zaman gözü dönmüş caniler bakalım daha taciz cesaretinde bulunuyorlar mı?
Ülkemizde kadınlarımız her zaman ikinci sınıf vatandaş muamelesi görmektedir. Her türlü verilen görevde dahi kadınlarımızın üstün başarı sağlayacağına halen inanılıp güvenilmemektedir. Erkek üstünlüğü maalesef ülkemizde halen devam etmektedir. Şiddet, dayak, taciz olayları had safhadadır. Her ne kadar göstermelik olarak 4320 sayılı Ailenin Korumasına dair kanun Şiddete başvuran aile fertlerine uzun süreli evden uzaklaştırma cezası verebiliyor gözükse de acaba bu kanun kaç kişiye gereği gibi uygulanmaktadır. Madem kadın denince anne, güzellik, sevgi, aşk, zarafet, çiçek ve olağanüstü varlık deniliyor o halde bu çiçekleri soldurmaya kimin hakkı vardır ha
…
Sonuç olarak son günlerde yaşanan şiddet ve taciz olaylarına çok üzgünüm ve bunları gerçekleştiren sözüm ona kendisini erkek sanan erkek bozuntuları, veba mikroplarını şiddetle kınıyorum. Böylelerine erkek denmez, erkeklik bu değildir Ben şimdi toplumun yüz karası bu kişilere soruyorum.
Şimdi bayanlara taciz de bulunan erkek bozuntularına diyorumki açın kulağınızı iyice dinleyin
ULAN PİSLİKLER
Unutmayınız ki sizinde ananız, bacınız ve eşiniz, akrabanız bayandır. Onlara bu tür çirkinlikler yapıldığında siz ne yaparsınız? Sanırım onu yapanlardan tiksinir misiniz acaba aynı biz bayanların sizin gibilerden tiksindiğimiz gibi.
Siz kendinizi ne sanıyorsunuz erkeklerin yüz karası, toplumun baş belaları ülkemin imajını bozmaya ne hakkınız var. Utanmaz, arlanmazlar. Aklınızı başınıza alın. Kendi eşinize, kızınıza, bacınıza yapılmasını istemediğiniz tacizi, her türlü çirkinlikleri başkalarına nasıl yapıyorsunuz. Demek ki siz ne insansınız, nede erkek, olsa olsa ancak topluma salgın hastalık bulaştıran veba mikrobusunuz. Erkeklik bayanları taciz etmek değilidir, onları anan,bacın,kardeşin bilip korumaktır.İşte erkeklik budur.Size hayvan bile diyemem hayvanlara hakaret etmiş olurum.Ne diyeyim Allah sizin belanızı versin, Allah ıslah etsin.
Siz yetkililerimiz: Sizlerde acil önlemler almalısınız. Biz kadınların her türlü haklarını, huzurunu koruyacak önlem paketleri hazırlamalısınız. Acilen bu tür suçlarla ilgili Kanunların değiştirilerek acilen ağır cezalar getirmelisiniz. 57 milyonu verip suçtan sıyrılan ve sokaklara bırakılan, kudurmuş köpek gibi bu kişilere hak ettiği cezayı vermelisiniz .Asla ve asla suç işleyen kişinin yaptığı yanına kar kalmamalı.Unutmayınız ki Türk Ulusu sizi o sandalyeye kendisinin korunması ve hizmet bulmak için oturtmuştur ama ne yazık ki nerdeee ?…Eğer bu görevi yapmayı beceremiyorsanız kalkın o koltuktan varsa becerebilecek o gelsin
Biz bayanlar , hatta herkes kendi Ülkemizde huzur,barış ve can güvenliği ile yaşamak istiyoruz.
Türk halkı kendisine sahip çıkacak , koruyacak diye sizlere oy verdi,ama hani NERDEEE
SABİHA SERİN
_________________
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.