- 809 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
BAZEN ANLATAMADIKLARIM.......
bazen anlatamaz insan,yetersiz kalacağını bilir cümlelerin,yada karşısındakinin anlamak istemediğini,umursamadığını hissettiğinde,susmayı tercih eder.
susmalıdır..susmalıdırki,anlatmaya çalıştığı şey anlaşılsın.
susmalı ki,sessizlikle attı çığlık duyulmalı.
şu koskoca dünya’da kimin derdi yokki,kimin alacağı hak,yada vereceği hesap olmaz ki,
hayatın hepimiz için planları yokmu?
peki ya kimin hayatı için planları olmaz,değil mi?
bazen okadar yorulki insan,’yeter,yeter artık dayanamıyorum ,bende insanım suçum ne ? neden tüm bu yaşadıklarım.’ diye bir sitem ederiz .
halbuki eğrisiyle doğruyla hayatımıza yön veren bizizdir aslında.
bazen aşık oluruz ,evet deriz evet,işte hayatımın anlamı,hayatımın aşkı.....taki verdiğimiz değeri bulamayana kadar.
doğru kişi olmadığını anladığımızda ,o dünyamız sanki başımıza çökmüştür,hayat bitmiştir.
sanki ayrılana kadar sevdiğiniz kişi ve sizden başkası yaşamıyormuş da dünyada,oda bırakınca tek kalmışsınız gibi yanlızlık acısı çekersiniz.
insanları anlamak zor derim devamlı,başkalarıda beni anlamakta güçlük çektiklerini söyler,
insanım bende beni anlamakta zordur heralde derim.ama düşününce ben sizi anlamıyorum ,sizde beni,demekki aynı şeyleri söylüyoruz ,ama neden anlaşamıyoruz.
neyse..
’bazen bulut olmak isterim,bazen bir kuş,
bazen yağmur olmak isterim,bazende rüzgar,
aslında anlamayacak bişey yok,ne kadar farklıda anlatsam ,
ben aslında uçmak isterim,’işte bu dörtlükte olduğu gibi ,,
dünyanın derdi o kadar çokki,saymakla bitmez,yinede gideni düşünme ,elinde kalana bak.
gittiğinde arkanı dönme,önündekine bak,
rüyanı fazla sevme,uykuna bak,kimseye ettiğinden fazla değer verme kendine bak.
benim kahkahalara sarılmış anılarım dilimde sürekli bitmeyen şarkılarım var.
bazen gecelere gizlendim ,hesap sordum anılarıma ,akıtamadığım göz yaşlarımı yastığımda sakladım,
inanmam artık yalanlara,olmasında hayatımda ,susmuyorum artık!
yapmacık gülücüklele yaşıyorum artık,eski neşem hani nerde....?
çok kırıldığım için hiç bir şeyin değeri yok bende...
gönlüm hoş,ruhum hoş,ederi kadar değer veriyorum artık herkese,,
sevsemde söylemiyorum kimseye ..göz yaşlarımı dışarı akıtmıyorum görmesinler diye,
hayat uçucu,gerçeklerim kalıcı bende..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.