Asimetrik Aksilikler - Bölüm 20 Yazısına Yorum Yap
"Asimetrik Aksilikler - Bölüm 20" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Bölüm 17 unutulmadan arayada fazala zaman sokmadan devam etmeniz iyi oldu. Anımsamak zorunda kalmadım en azından kendi adıma.. Yalnız bu sefer biraz kısa tutmuşunuz gibi geldi. Devamını merakla bekliyorum.
Devamını okuyabilme temennisiyle....
Tebrikler.
plasebo
@plasebo
Görev yerim d.bakır/ Lice.. Daha bayram münasebetiyle geldiğim Memleketimden geri dönemedim. Bir sonraki bölüm birazcık uzun aradan sonra yazılabilir. Bu bölüm ilk 18 bölümün sonuydu. Birazcık Pulp Fiction havasında olmasını umuyorum. 19.bölümü olabildiğince uzun olacak.. Hala beğenerek takip etmeniz gaza getiriyor :) Herşey için çok teşekkür ederim. İyi günler dilerim...
TheRaven
@theraven
Pulp Fiction havası kendini hissettirmeye başlamış bile, sinemasal anlatım tarzınızı beğeniyorum. Zaman zaman kurguya kattığınız abartı oldukça keyifli. İşlerin ters gitmesi, aksiliklerin peşin sıra gelmesi ve hikayenizdeki kahramanın bu duruma olan tepkisini keyifli bir dille ve türlü betimlemelerle bize yansıtıyorsunuz. Belli ki bölüm 19 biraz yolunu gözletecek. Ne diyelim merakla bekliyoruz. Şu zor süreçte ve yaşanan kargaşa içinde görev yerinize güvenle ulaşmanız temennisiyle...