KÜRDLERLE 1 GÜN...
Duyurudur!
Bu makaleyi ciddiye alırsın almazsın.
Fakat! ricam o ki makale çok uzun olmakla birlikte okuduğunda sıkılmayacaksın.
Hangi ideolojiye inanırsan inan, hiç bir partiye angaje olmadan vatanperver bir Türk evladı olarak okumanı ve gelişen hadiselere kulak vermeni senden rica ederim.
Amacım benden olmayan birine düşmanlık beslemek, dişlamak kesinlikle değildir.
Hedef göstermek, basit ırkçılık söylemleri ile kin kusmak değildir.
Ben Türküm!
Türk Evladıyım.
Ben Türküm derken, ülkemde ırkçı damgası yememek istiyorum.
Türk Milliyetçiliği derken, başka milletlerin hak ve hukukuna saygı duyarak kendi tarihimi ve ecdadımı ihya etmek istiyorum.
Başkası beni yanlış anlar korkusuyla içimdeki azınlıkların diktesiyle, korkusuyla yaşamak istemiyorum.
Türkiye Cumhuriyeti Devletinde doğmuş, büyümüş bir Türk oğluyum, kızıyım, annesiyim, babasıyım, torunuyum, insanıyım
diye insan erdemine yakışan bir vatanperver gibi yaşamak ve ölmek istiyorum.
Öldüğümde inancım gereği Müslüman gibi gömülmek, mezarıma saygı duyulacağından emin olarak gözlerimi kapatmak istiyorum.
Dinsizine saygıyı esas alarak her türlü düşünceye açık bir toplum içinde fikir üretmek, kardeşçe yaşamak istiyorum.
Ülkemde Türklüğümle gurur duyarak yaşamak, soluk almak istiyorum.
Türk olmayanla geçmişde olduğu gibi bir arada yaşamak: kanunumu, adaletimi paylaşmak istiyorum.
Ülkemde her asırda bir kaç kez ihanete uğramak, sırtımdan vurulmak, paçamdan bir it misali yakalanmak istemiyorum.
Adı Türkiye olan ülkede Türk töresiyle yaşamak, yaşatmak, şerefimle, namusumla bayrağım için, vatanım için ölmek istiyorum.
Gerçek Atatürk ilkelerini benimsemek, dinim ile barışık olmak, ülkemin her dini cemaatine saygı duymak, kardeşlik ilkeleriyle yaşamak istiyorum.
Ben bir Türk olarak, ülkem bildiğim bu ülkede haklarımı istiyorum.
Türklüğün ve Türkün hakkını istiyorum.
O nedenle bu makaleyi bağnazlık yapmadan Türk evladının okumasını rica ediyorum.
Türk evladı A Politik kalma.
OKU! ÖĞREN!
Kimseye meydan okumak niyetinde değiliz.
BİZ VATANPERVER TÜRKLER
Bizler ırkçılığı değil elimizin tersiyle itmeyi ayaklarımız altında çiğniyoruz.
Bizim Türk Milliyetçiliği anlayışımızda ırkçılığa yer yoktur. Ama ne yazık ki gördüğümüz şey Türk düşmanlığının zirvelere çıktığı ve Kürd ırkçılığının pervasızca palazlanmasıdır.
Bu makale Türkiye vatanperverlerinin aydınlanması dost ve düşmanın seçilmesi hususunda bilgilendirilmesi için yazılmıştır.
Yoksa bir ırka soya karşı kin ve husumet beslemek bizim işimiz değildir.
40 küsur yıl çocuklara varana kadar katleden bir terör örgütünü şirin gösterme çabalarına maalesef devlet yetkilileride katılıyor.
Ateşkes süreci diye söze başlamak, varlığı dost ve düşmanlarca bilinen Türkiye’yi küçük düşürmek adına söylenen yanlış bir dillendirmedir.
İçimizdeki satılmış kesim, bu sözcüğü defalarca söylüyor.
Biz vatanperver Türkler ne pahasına olursa olsun aleni veya saklı ne kadar kahpelik varsa bunlara yeri geldiğinde geçit vermeyecektir.
Kimler ne düşünür bilinmez ama Türk Milletini küçümseyenler YANILACAKTIR!
Türkiye binlerce yıl gerçek manada medeniyetle barışamamış her asırda bulunduğu ülkelerin yönetimine asilik yaparak isyanlar çıkaran bu zümreye teslim olmayacaktır.
Çanakkale zaferini ve ruhunu bile Kürdlere endeksleyen zihniyetten tiksiniyoruz nefret ediyoruz.
Türk’ün büyük bir evladı, kumandanı olan Mustafa Kemal Atarük’ün ardına saklanan sözde sahtekar vatanperverlerinde kimler olduğunu gayet iyi biliyoruz. Sahte Atatürkçülerin en az Pkk terör örgütü ve bilumum Türk düşmanlarından eksik kalır yanlarının olmadığının farkındayız.
Türk Milletini küçümseyen hiçe sayan hesaba katmadan büyük Kürdistan hayalini güdenler şunu asla unutmasınlar
BAŞARAMAYACAKSINIZ!
Sizin Büyük Kürdistan dediğiniz ve hayaline daldığınız gerçeğin adı gelecekte bir kader levhası gibi boynunuza asılmış durumda.
" SİZLER BÜYÜK İSRAİLE HİZMED EDEN UŞAKLARSINIZ"
Ne eli kanlı çocuk katili Abdullah Öcalan ne Peşmerge Mesut Barzani ne de sırtınızı sıvazlayan Batı dünyası ve nede Sizi silahlandıran kucağına oturduğunuz ABD sizi ihya edemeyecektir.
Kürd halkı defalarca "Batı" eliyle satılmadı mı, aldatılmadı mı?
ABD dünya arenasında süper güç olduğu sürece Kürdlere ve ağa babalarına verdikleri sözlerden defalarca dönmedi mi?
Geçmiş dönemlerde Mustafa Barzani eliyle Rusya Kürdleri aldatıyordu bugün Batı. Ne değişti?
Kurdlerin içinde var olan asırlarca bekledikleri büyük Kürdistan hayali çok sevimli çok canlı gibi duruyor.
Doğru!
Irakda öldürülmüş 1.5 milyon masum Müslümanın kanını döken kafirle bir olarak İslam dünyasını satan peşmerge kürdleri değil midir?
Devleti yöneten kimler olursa olsun.
Kimler ne yaparsa yapsın, ne gafleti gösterirse göstersin. Nihai sonuç bizde biter.
"Biz" Türk Milletinde.
Bu Türkiye’yi yöneten hükümetin inanılmaz tavizleri yeri geldiğinde bizlerden geri döner.
Büyük Kürdistan hayalini canlandırmak isteyen ne kadar kahpe, kalleş, sahtekar, dönek , satılmış hain varsa
bilsin ki bütün yanlışlar TÜRK MİLLETİNDEN GERİ DÖNECEKTİR.
Türk Milliyetçiliği alerjisi olanlar kimler bir bakin çevrenize.
"Türkiye de Türk yoktur" diyecek kadar pervasızlanan bu grup kimlerden oluşuyor?
Kimisi bunu Kürd ırkçılığı adına, kimisi Osmanlı ruhunu sözde canlandırmak adına, kimisi ikinci Humeyni Fethullah adına, kimiside
" ben nasıl olsa kripto Yahudiyim, gizli Ermeniyim, kripto Rumum. Ver gazı yanmasın" havasında insan hakları savunuculuğuna oynayan alçaklar grubudurlar"
CENEVRE AÇLIK GREVİ EYLEMİ
KÜRD MEDYASI
Türkçe, kürdce, İngilizce, Arapça yayın yapan Kürdcülük hareketlerinin bildiği ortak bir payda var.
Kesinlikle o payda Türkiye düşmanlığıdır. Büyük Kürdistan’ın önünde en büyük engeli Batı aklıyla Türkiye olarak görüyorlar.
PKK terör örgütünü gözlerinde büyütmek ABDULLAH ÖCALANI Milli kahraman ilan etmek, onlar için bir namus meselesi.
Bir çok dilde yayın yapan bir internet sitesinde makale yazarları hangi konuları dile getirmiş bir gözden geçirmenizi istiyoruz.
"İsrailin haklı mücadelesini destekliyoruz" diye makaleden tutunda Türkiye ve İslam düşmanlığına kadar uzanan pervasızca makaleleri buradan okuyabilirsiniz. Görünen o ki bütün bu makaleleri kaleme alan kişi veya kişiler dinsizliği ve Türk düşmanlığını ön planda tutan kafatasçı, ırkçı, hastalıklı Kürdlerdir.
Bu site PKK ve dinsizlik üzerinde Türk düşmanlığı yapan yüzlerce büyük Kürdistan hayaliyle tutuşan sitelerden sadece biridir.
Lütfen makaleleri ciddiyetle her Türk evladının okumasını rica ediyorum. Buyurun!
www.paraştın.com/ındex.php?option=com_content&view=category&ıd=85&İtemid=507
"Halkları hedef alan saldırılara karşı mücadele" adı altında cenevre de sürdürülen açlık grevi eylemi Med Nüce Tv tarafından günlerce canlı yayında veriliyor.
Konuşmacılar arasında kadın ağırlıklı eylemciler içinde Türkiye de Milletvekili olan şahısların her konuşmasında Türkiye’ye karşı inanılmaz iftira ve hakaretlerin yer aldığı konuşmalar geçiyor.
Sözde kadın haklarını açlık grevine cenevrede uygulayacak kadar gözü kara davranan bu insanların temelde Türkiye’ye karşı inanılmaz kinleri var.
İsviçre hükümetine Türkiye’ye müdahaleye varana kadar şikayet eden bu gözü dönmüş terörün hamileri Birleşmiş Milletlere bile Türkiye’ye baskı yapılması açısından istekte bulunabiliyorlar.
Med Nüce Tv de Cenevre açlık grevi eylemini canlı olarak izlemek mümkün.
Günlerce amatör bir araştırmacı olarak takip ettiğim bu tv kürtlerin dönemeçli olarak hem Kürdce hem de Türkçe yayın yaptığı televizyonlardan sadece biri.
Med tv nin parçası olan Sterk Tv Newroz Tv Rohanı Tv Med Nüce Tv ve Türkçeleri gayet çok net ve mükemmel olan spikerlerin sunduğu bir IMC Tv gerçeği var.
Sürekli siyasi içerikli açık oturumlar düzenlenen bu tv de konuşmacıların vurguladığı bir tek şey var.
Türkiye düşmanlığı ve büyük Kürdistan hayalinin artık Kürd aydınlar tarafından doruğa çıkmış bir pervasızlık içinde Türk düşmanlığını ilan etmeleri.
İşid’in "kobani"ye saldırısını bile Türkiye’ye maal ederek acımasızca ve haksızca ahlak dışı iftiralar ile Türkiye’ye yüklemeye çalışan bu gözü dönmüş Kürd ırkçıları anlaşılan o ki büyük oynuyor.
Türkiye’nin şu son Kobani saldırısında Türkiye’ye sığınan Kürdlere kucak açması bile Türkiye’ye sığınan Kürdleri sevindirmiyor.
Ve Üstelik Türkiye’ye sığınan kürd kadınları ile yapılan söyleşide IMC Tv ve Sterk Tv ye verilen Kürd kadınlarının söylemleri hep aynı.
( Türkiye İŞİD’e destek veriyor. Kürdleri katlettiriyor ve bize kucak açmış görünüyor,
Türkler Kürdleri katlediyor)
Hem Sterk Tv de Hem de IMC Tv de dinlediğim röportajlarda birçok Kürd kadının demeçleri böyle.
Bu kadar Allahsızlık, bu kadar hainlik, bu kadarda şerefsizlik olabilir mi?
Oluyor.
Türkiye’ye karşı inanılmaz bir kin ve neftreti görmek mümkün.
Sizler de benim gibi aylarca Sterk Tv Imc Tv Med Nüce Tv Rohanı Tv Newroz Tv izlerseniz anlarsınız Türkiye’ye karşı kin ve nefretin ne boyutlarda olduğunu. Üstelik bunu yapanlar sözüm ona aydın ve gazetecilerden oluşuyor.
Türk insanından bu tür tv leri izlemelerini rica ediyorum. A Poltik kalmayın.
Türkiye de binlerce insan neden acaba "KOBANİ düşerse insanlık düşer, Kobani düşerse Kürdlük biter, Kobani düşerse bu Türkiye’nin ayıbı olur" gibi söylemler içinde bulunanlar kimler ve amaçları ne?
Her Türk evladının anlamasını ve bilmesinin istiyorum.
Sözde aydın olarak bu tv lerde siyasi içerikli açık oturumlarda konuşmacıların hedefleri, söylemleri neler dikkat etmenizi rica ediyorum.
PKK uzantısı partiler ve onlara bağlı palazlanmış grupların bir anda sınır mevzilerine sivil insanları yığması Türkiye’nin elini kolunu adeta bağlamak istemesi ne anlama geliyor?
Kurdlerin büyük oynadığını birileri görüyor. Irak’dan başlayan Suriye’nin Akdeniz bölgelerine kadar ulaşan büyük bir Kürdistan hayali, Kürdleri asırlarca hiç olmadığı kadar heyecanlandırıyor.
Asırlarca bekledikleri ve adeta ayaklarına kadar gelen bu fırsatı Kürdler kaçırmak istemiyor.
"Kobani düşmemeli, düşmesin "diye haftalarca çırpınanlar bu yüzden günlerdir huzursuz ve uyuyamıyor.
Kürdleri birleştiren bu ruh ne din ne İman.
Kürdler arasında olan farklılıklar bile onları ilgilendirmiyor.
Bu ruh büyük Kürdistan’ın kapılarına kadar gelmiş olması.
Kürdler ne kadar başarılı olur bilinmez. Kürdleri bu kadar vurdum duymaz yapan palazlandıran bir ülke var ki oda ülkem Türkiye.
Türkiye de Kürdleri birtleştiren, kaynaştıran, birbirlerinin şive farkıyla ne dediklerini bile anlamayan kurdleri, devlet eliyle; tv kurarak kaynaştıran bir ülke Türkiye.
Yüzde sekseni cahil bir toplumdan oluşan Kürdler Türklerin devlet eliyle müsamaha göstermesini bile yanlış anlayarak PKK terör örgütünün Türk ordusunu perişan ettiği düşüncesi hakim.
Her kürd: çocuğunu korkutan bir anne edasıyla Türkiye’ye sopa sallıyor ve" PKK ye havale ederim ha " diyebiliyor.
Gülten Kısanak denen Kürd ırkçısı bu kadın Türk Milletini PKK eliyle defalarca tehdit etmedi mi?
Yoksa bizleri aptal yurduna mı koyuyor birileri?
KOBANİ nedir ve önemi
Kobani Kürdün büyük Kürdistan’a açılan kapısıdır.
Kobani Türkiye’yi daha bir sıkıştırıp rahatsız edebilecek bir bölgenin adıdır.
Kobani Türkiye sınırlarının neredeyse dörte ikisini Kürd emrine vermek ve Pkk bayraklarının sallanması anlamına geliyor.
Kobanı Batı Kürdistan’ın Suriye sancaktarlığının adıdır.
Kobani asırlarca İslam bölgesinin zerdüştlere, kominist yapılara zemin hazırlamanın adıdır.
Kobani adı Kürd gibi görünen, çoğunluğu Müslüman olan Kürdün duygularına asla hitap etmeyen bir anlayışın adıdır.
Bu bugün görünmüyor ama Kürd hayali o bölgede gerçekleşir ise inanın bu kürdler birbirini yer.
O kadar çok gizlenen, saklanan şeyler var ki kendi aralarında.
İddia ediyorum Kuzey Irak da sular tam durulmadığı için adına Kürdistan dedikleri o bölgelerde ortalık süt liman olsa, Peşmerge ağırlıklı kürdler arasında iç kavgalar muhakkak çıkacaktır.
Kürdler Irak ve Suriye de gelişen iktidar ve devlet boşluğundan alabildiğine Batı eliyle istifade ettiler.
Silahlandılar.
Petrol rafinerilerinin sahibi haline geldiler. Bölgede oluşan büyük boşluk; pervasızlıklar, cinayetler içinde palazlanır ve güç bulur hale geldi.
Peşmerge eliyle Amerika’ya pervasızca verilen destekler neticesinde 1.5 milyon masum Müslüman Irak da can verdi. Kürdlerin İslam dünyasına verdiği bu acı ve hainlik asla unutulmayacak.
IŞİDİ KİM DOĞURDU ?
Peşmerge politikası, Pkk dinsizliği ve Kurdlerin büyük Kürdistan hayali IŞİD’in ortaya çıkmasının en büyük nedenidir.
İşidi doğuran bir başka etken Batı dünyasının Arap baharı adını verdiği, aslı Arap cehennemi olan Batı kültürünün acımasızca enjekte edilmeye çalışıldığı sistemin adıdır.
IŞİD Suriye diktatörü beyinsiz Esad’ın kişisel kaprislerinin ve sünni Müslüman düşmanlığının bir eseridir.
Irak da ABD eliyle oluşturulan beceriksiz Maliki hükümetinin hem sünniliği hem de Şialığı uyutma politikasının bir ürünüdür.
Türkiye’nin dışında gibi görünen KOBANİ meselesi Türk insanı tarafından önemsiz olarak algılansada her Türk evladını yakından ilgilendiren bir bölgenin adıdır.
Bugün meydanlarda elinde silah; çatışan aktif olan Kürd gençleri daha dinamikö daha mücadeleci ve sert bir görüntü çiziyor olabilir.
O nedenle içimizdeki bazı gazeteci ve sözde aydınların sempati beslediği bu durum ALDATICIDIR.
Terör grupları bu tür boşluklardan palazlanır ve güç edinirler. Bırakın Kobani ve Suriye Kürdlerini Kuzey Irak da palazlanan ve neredeyse devlet haline gelen PEŞMERGELER bile meşru değildir.
ABD patentli Batı destekli Peşmergeler inanın o bölgede fazla kalıcı değilerdir.
Türk düşmanlığı ile Araba rağmen politikası o bölgede tutmaz.
ROJAVA ( BATI KÜRDİSTAN )
Rojava dedikleri şey Batı Kürdistanı çağrıştırır.
Kobina Batı Kürdistan’ın neresidir neyidir?
Suriye Kürdü ne kadar peşmergedir ?
Bu tür uzatılacak sorular çok olmakla birlikte göze görünmeyen küçük sorunlar, yarın birgün Kürdün hayali gerçekleşse bile su yüzüne muhakkak çıkacaktır.
Kürdler kendi iç hesaplaşmasını muhakkak yapacaklardır.
Rojava kürdçede ( Batı Kürdistan) anlamına gelir.
O nedenle Rojava büyük Kürdistan’ın Suriye sancaktarlığı anlamına gelir.
KUZEY IRAK DA PEŞMERGE VE KÜRDİSTAN
Bugün Barzani bölgesinde tvler de hava durumu böyle sunuluyor açıkça ve alenice Türkiye toprakları üzerinde nasıl emellerinin olduğunu gizlemiyorlar.
Buyurun buradan izleyiniz.
www.youtube.com/watch?v=5im-enW4yt0
Acaba bu kadar pervasızca yayın yapmalarının nedeni ne?
Bu gücü nereden alıyorlar?
Neden bu kadar Türkiyeden çekinmiyorlar?
Çok basit.
Çok sıradan gelecek yazınca.
PKK dan çekinmiş bir Türkiye hükümetinin basiretsizliğini gördü Kürdler.
İçimizdeki pkk hamiliğini savunan partilerin kürd vatandaşlarını organize etmesi, Pkk eliyle tehtit etmeside cabası.
Türkye de yeni suni bir Millet icad eden AKP hükümetinin boyunu aşan bir posizyona geldi durum.
PKK hamisi bir milletvekili " Bak! Pkk ya derim ha" durumuna geldi ortam.
Barzani dünya kürdlerinin reisi olamayacak kadar kendini ABD ye fazla endekslemiş bir şahsiyet.
Mesut Barzani Türkiye gerçeğini tam 15 yıl sonra zoraki görebildi.
Zaman geçtikçe Kürd hayalinin artık ayakların yerlere değmediğini gören bir kişilik olarak karşımızda duruyor.
Barzaninin bu son Türkiye endeksli politika değişikliği aşırı Kürd ırkçılarını sinirlendiriyor.
Velhası Barzani Dünya Kürdlerinin Milli şefi olamayacak kadar silik duruyor.
Türkiyesiz o bölge de varlığını idame ettiremeyeceğini geç de olsa anladı Mesut Barzani.
Peki PKK’nın şiddet yanlısı silahlı grup liderleri ne diyor?
"ÖLDÜRELİM" diyor. Gerillalıkdan çıkıp neredeyse ordu olacak hale gelen Pkk azgınlıkda ısrar ediyor.
Cemil Bayık ağzıyla "Barış liderimiz ÖCALAN ile savaş ise bizlerle harekete geçer" diyede tehdit ediyor.
Aba altından sopa değil Namlular ucunda artık füzeler gösteriyor Türkiye’ye.
Peki ya Abdullah Öcalan?
ABDULLAH ÖCALAN NE KADAR KÜRDLERİN LİDERİ?
Aslında Öcalan’ı kaba tabiriyle yazarsak TAKAN birileri yok.
Öcalan’ın hem silüeti hem de ismi iş yapıyor.
Bir etiket olarak hala Kürd gençlerine heyecan veriyor.
Bir çok Kürd elitleri ve aydınlarıda biliyor ki Öcalan ile değirmen suyunun çarkları dönmüyor.
Bile bile bu oyunu sırf Öcalan Kürd gençleri içinde hala heyecan yarattığı için sürdürmek istiyorlar.
Türkiye de ki en basiretsiz hükümetlerin bile kürdlere karşı bir ard niyet içinde politika güdeceğini ben bir Türk evladı olarak sanmıyorum.
Kürdleri gizli veya aleni asimile etme politikası içinde olduğunu sanmıyorum.
Kürdler " Biz bu tür şeyleri yemeyiz" havasında olsada gerçekten Türkiye böyle bir ucuz politika içinde değil.
Türkiye yönetimi, çok büyük gedikler, açıklar vererek tavizin sonu gelmeyen bir yola basiretsizce girsede; kurdleri aldatan, öteleyen bir politika içinde değil.
Fakat ırkçı Kürd faşistlerinin gözleri şimdilik bu gerçekleri görmüyor.
Öylesine palazlanır bir halde ki Kürd aydınları, gazetecileri neredeyse umutlarını, geleceklerini ve hayallerini PKK , Barzani, YPG üçgenine endekslemiş durumda.
ABD dostluğunun baki kalmayacağını bilselerde serinleten rüzgar şimdilik onlardan yana esiyor.
Ama sadece ŞİMDİLİK!
Öcalan itelenmiş bir Lider durumunda.
Bazı Kürd faşistlerinin sitelerindeki makaleler okunduğunda Barzani ve Öcalan hedefte görünüyor.
Kürd hareketinin şimdilik hem sevimli, heyecan veren, hem de gaddar silahlı grubu PKK görünüyor.
YPG den beklenen ümitler umulduğu gibi olmadı. İŞİD’in elinde neredeyse şempazeye döndü YPG.
Peki ya Mesut Barzanin Peşmerge grubu?
En disiplinli, en ayakları yere basan ve en sadık grubu oluşturuyor.
Fakat Barzaniyi Recep Tayyip Erdoğanın maskarası olmakla suçlayan ırkçı kürd hiçde az değil.
Fakat Büyük Kürdistan hayali şimdilerde her kürdün içini ısıtsada yarınlarda başarıya ulaşılsada kürdler içinde çete savaşlarının başlaması hiç de hayal değil.
Irak ve Suriye karmaşası asırlarca dürüst yazmak gerekirse beşeriyet aleminin en çok haksızlığa uğramış kitlesi kürdleri bu denli bir araya getirdi ve üstelik KÜRDİSTAN neredeyse ayaklarına amade edildi.
Doğru bu fırsat kaçmaz.
Lakin!
Büyük İsraile hizmet edildiğini kaç sözüm ona Kürd aydını görebiliyor?
Görüyorlarsada bu tür şeyler dillendirmezler!
Zira!
Bugünler de Siyonist İsrailden en büyük destek alınıyorken neden dillendirilsin ki (?)
"Öcalan yakında çıkacak" hayalini güdenlere bir sözümüz var.
VALLAHİ BİLLAHİDE kandırılıyorsunuz.
Yazık etmeyin Kürd halkına.
Barzani Peşmergesi, Pkk nın bıçkın delikanlı edaları, YPG ütopyaları Batı endeksli " Yürü be koçum" destekleri çok hoş görünüyor.
Fakat!
O bölge de son sözü Türkler söyleyecek kimse bunu görmemezlikden gelemez. Geliniyor!
Çünkü Kürdler kendilerine o kadar çok güveniyor ki NE DESEK GÖREM DEĞİL.
Yazık olacak Kürdlere.
Ardından yine üzülen biz Türkler olacağız.
Birilerinin yemini, andı varsa... ben boş olmayacak, ümitsiz beklemeyeceğim.
Buluşacağız! Kaşılaşacağız!
Gerçek Kürdistan olmak istiyorsan o yol biz Türklerden geçiyor. İster bu gerçeği gör veya görme.
KÜRDLERLE 1 GÜN..
( HODRİ MEYDAN )
Bir vatasnperver Türk Milliyetcisi
K/K
YORUMLAR
Öteki Şair tarafından 9/29/2014 4:08:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
Öteki Şair
Hadi diyelimki siz ırkçı değilsiniz diyelimki hiçbir ırkı ve kavmi hor görmediniz. Bir Türk olarak kendi halkını savunmak kendi ülkesi için mücadele etmek istemeni takdir ediyorum peki siz bir Türk olarak kendi devletine kendi doğduğu büyüdüğü topraklarda bağımsız bir şekilde yaşamayı kendinize tercih ediyorsunuz şimdi bütün ırkçılıkları bir kenara bırakacağım bunlar senin hakkinsa kurdunde değil mi?
Dediniz ki isid örgütü malikinin yanlış politikası abd'nin zalim esadin ihlalleri üzerine oluştu ve gelişti
Peki pkk nasıl gelişti kimin ihmalleri kimin yanlış politikaları sonucunda bu hale geldi. Binlerce köyü yıkan devlet eliyle katliam yapan jitem ve Ergenekon gibi örgütler etmediğini bırakmadı bu halka askeri darbe den sonra binlerce insanı Diyarbakır zindandan infaz eden işkence ile hunharca katleden faşizmin bir sonucu değil mi pkk...
Allah'a şükürler olsun senin bir ülken var bir yurdun var senin kavmini senin halkını dünyada tanıtacak savunacak diplomasi yürütecek bir rejimin var Dünyanın en büyük ordularına sahip askeri gücünüz Türk halkının mülkün temelleriyle ulusun bütünlüğüyle koruyacak bir anayasaniz var ve türkü koruyan bir kanununuz var okullarda eğitim yuvalarından Türkçe Eğitimi veren yerleriniz var Türkün kendini rahatça ifade edebileceği bir devleti var...
Peki ya kurdun neyi var ?
Kendine ne istiyorsun başkasına ne istiyorsun? ?
Peki ırkçılık nedir Allah aşkına?
Bir Türkün ne hakkı varsa kurdunde o hakka sahip olması seni rahatsız eder mi?
Eğer etmiyorsa önünüzde egiliyor ve size Kucak dolu saygı ve sevgilerimi yolluyorum. ...
Not: yazınızın hepsini okudum öyle yorum yaptım ama hepsine cevap yazamadım
Bir tutam hayat
Türk'ün bunca şeyi var da,
Kürt'ün yok mu?
Şu anda,
devletin en tepesinde oturan zatın karısı Kürt.
Başka bir şey anlatmaya gerek var mı?
Bu senin,
Suriye'den gelen Kürt'leri bağrına basan, yardım eden Mehmetçiği taşlayan milletvekilin var ya,
her halde başka ülkede tahsil yaptı ve avukat oldu. Değil mi?
Yav,
Güneydoğu Anadolu bölgesine yapılan yatırım, İç Anadolu'da bile yok.
Orada, köylerde bile odun, tezek,vs. yakılmıyor artık.
Beleş elektrik kullanılıyor ve parasını gariban Türkler ödüyor.
Canını sıkıyorsunuz adamın.
Bu yazıya yorum getirmeyecektim ama, sabrın da sınırı var.
Bu millet, son sözünü söylemedi henüz.
Gün gelecek söyleyecek.
Şu çulsuz İŞİD karşısında bile çil yavrusu gibi dağılan bölücüler, o gün ne yapacaklar, merak ediyorum?
Üzüldüğüm şey ne biliyor musunuz?
Masum insanlarımız zarar görecek bu işte.
Odur sadece.
Öteki Şair
Öteki Şair
Bir tutam hayat
en azında cümle kurma kurallarını öğren.
Kürtlere kimsesnin laf söylediği, söğüp saydığı yok.
Burada bir devlet var.
Hepimizin devleti.
benim nekadar hakkım var ise, senin de o kadar var.
Dil mi?
Böşücülüğe giden yolu açacak ise, asla izin yok.
Eğer,
Lazların yaptığı gibi,
kültürlerini yaşatmak içinse, başımızın üzerinde yeri var.
Laf ebeliğine gerek yok.
Bu ülkede terörü PKK başlattı.
12 Eylülcülerin de suçu olmadığını söyleyemeyiz.
Dikkatini çekiyorum,
Ermeni terörünün bittiği sene, PKK meydana çıktı.
Bizi uyutucu cümleler kurmana, ağzını da bozmana gerek yok.
Öteki Şair
Kurd'ün bunca şeyi var da,
Türk'ün yok mu?Şu anda,devletin en tepesinde oturan Barzani'nin karısı Türk.Başka bir şey anlatmaya gerek var mı?
Bu senin,Suriye'den gelen turk'leri bağrına basan, yardım eden pesmergeyi taşlayan milletvekilin var ya,her halde başka ülkede tahsil yaptı ve avukat oldu. Değil mi?Yav,Güneydoğu Anadolu bölgesine yapılan yatırım, İç Anadolu'da bile yok.Orada, köylerde bile odun, tezek,vs. yakılmıyor artık. Beleş elektrik kullanılıyor ve parasını gariban Kürtler ödüyor.Canını sıkıyorsunuz adamın.Bu yazıya yorum getirmeyecektim ama, sabrın da sınırı var.Bu Kürdistan halkı daha son sözünü söylemedi henüz.Gün gelecek söyleyecek.Şu çulsuz İŞİD karşısında bile çil yavrusu gibi dağılan Türkmen bölücüler, o gün ne yapacaklar, merak ediyorum?Üzüldüğüm şey ne biliyor musunuz?Masum insanlarımız zarar görecek bu işte ezidi ve arab kardeslerimim. Odur sadece.
Öteki Şair
Kurd'ün bunca şeyi var da, Türk'ün yok mu?
Şu anda,devletin en tepesinde oturan Barzani'nin karısı bir Türk.
.Başka bir şey anlatmaya gerek var mı?
Bu senin, Samdan kerkukten gelen Türkleri bağrına basan, yardım eden pesmergeyi taşlayan adeta aşiretci terörist gözüyle bakan milletvekilin var ya,her halde başka ülkede tahsil yaptı ve avukat oldu. Değil mi?Yav,Güneydoğu Anadolu bölgesine yapılan yatırım, İç Anadolu'da bile yok.Orada, köylerde bile odun, tezek,vs. yakılmıyor artık. Beleş elektrik kullanılıyor ve parasını gariban Kurtler ödüyor.
Devlet işkencede bir Türke verdiği elektriğin faturasını ödeyecek mi yada binlerce faili meçhul cinayetin hesabını Kürt devleti ödeyecek mi?
Canını sıkıyorsunuz adamın.Bu yazıya yorum getirmeyecektim ama, sabrın da sınırı var.
Bu Kürdistan halkı,, son sözünü söylemedi henüz.
Gün gelecek söyleyecek.
Şu çulsuz İŞİD karşısında bile çil yavrusu gibi dağılan Türkmenler yanisi köylerini terk eden bölücü Türkmenler, o gün ne yapacaklar, merak ediyorum?Üzüldüğüm şey ne biliyor musunuz?
Masum insanlarımız zarar görecek bu işte.Odur sadece.
Öteki Şair
Laz köyleri yakilmadı laz milletvekilleri vekillikten düşürülmedi laz belediyeli yerlerin belediye başkanları hapse atılmadi.. sırf laz olduğu için dışlanmaya maruz kaldığı laz okuluna askeri kirpiyle girilmedi??
Say say bitmez. ....
Tanışma kısmında sana katılıyorum biraz duygusal davrandım kusura bakma kardeşim. ...
Milliyetçi duygular yapacak bir şey yok. Tartışmayı sevmem özelikle de siyasi konularda hiç konuşmak ve tartışmak istemiyorum çünkü bu ülkedeyyaşayan herkesin neredeyse bir yarası var ve birilerinin kalbi kırılır kalp kırma bize göre değil. ..
Özellikle bu günlerde kardeşliği geliştiren politikaları gündemde tutabilir ve bu ülkede eşit ve kardeşçe yaşama felsefesini geliştirerek birbirimizi daha iyi anlayabilir ve empati kurabiliriz...
Turkce yazım kuralları hakkında sana katılıyorum ama kendi Anadil'imi dahi eksik konuşan biriyim yabancı bir dilde hata yapmamak olağan bir şey olurdu sanırım. ...
Kalın sağlıcakla. ....