Ah Şu Yağmur
Ah şu YAĞMUR !
Şu yağan yağmur...
Bence her damlası farklı anlamlar taşıyor. Mesela sokakta dolaşan amca, tek yağmur damlasıyla öfkelenebiliyor. Şu teyzem ise ne güzel yağmur diye geçiriyor içinden ama bir yandan da keşke çamaşırlarımı toplasaydım da sonra yağsaydı diyor. Yeni anne olan şu tatlı ablamız aman bebeğim hastalanacak diye nasıl da evham yapmış. Şu süslü kızımız saçıma yeni düzleştirdim şimdi bozulacak diye neredeyse ağlayacak.
Aaa şu ağır ağabeyi geçmeyelim ! Tam sigarasını yakmıştı ki tek yağmur damlacığı ağır ağabeyimizi biraz sinirlendirdi fakat hafifte bir gülümsedi haline :) Sağolsun yağmur damlacığı o kadar merhametli ve iyi ki ağabeyin zehirlenmesine biraz ara verdi.
Ah şu yağan yağmur !
İçimi öyle ferahlatıyor ki böyle sonunu göremediğim bir yolda koşmak bazen yavaşça yürümek istiyorum. Ama böyle yağmur yağsın hem de öyle bir yağsın ki sırılsıklam olayım. Yağan her damla bana ALLAH dedirtiyor. Önce şükrediyorum bizi hala sevdiği için RABBİME çünkü bize hala rahmet ediyor. Sonra dua ediyorum yağmur yağınca ayrı bir dua edesim geliyor. Sonra yine ALLAHIM diyorum ne kadar güzel yağdırıyorsun eksik etmesin rahmetini üzerimizden. Müthiş !
Seni seviyorum güzeller güzeli en bi çok sevdiğim Yaradanım bakî sevdiğim ALLAHIM..
Rahmetin dualarımıza bir Amin diye insin.
VESSELAM
30/05/2014 - Saliha Zeynep SANCAR
YORUMLAR
Gerçekten çok hoş tarif edilmiş olay.
Ne güzel gözlem cümlecikleri bunlar.
Ancak,
eğer başını sokacak bir yuvan,
elbiseni kurutacak bir ateşin var ise güzeldir yağmurda ıslanmak.
Yoksa,
sonun hastalık ve yok olmaktır ki;
o da hiç romantik değildir.
Ortaokul son sınıfta iken,
yağmur ile ilgili bir cümle ezberlemiştim.
Nereden okudum, nasıl aklımda kaldı bilemiyorum.
Aradan belki de kırk küsür sene geçmesine rağmen,
o cümle hala ezberimde durmakta.
Sanırım şöyle bir şeydi;
''Yağmurun güzelliğinden söz edenler,
gökten düşen avuç avuç papatyalara, zambaklara benzetenler;
şüphesiz yüreklerindeki hayat ateşi ile,
soğuğun acısına dayanabileceklerini sananlardır.''
Güzel bir cümle.
Yerine de güzel oturdu galiba.
zeyneps
Fakat ben o şekilde düşünmüyorum çünkü ben yağmura sadece Rahmet olarak bakıyorum..
Yorumunuz için Teşekkürler.