SU VE ÇİÇEK
Çiçek ve su birgün tanısıp arkadas ourlar.Zaman geçer çok ıyı ıkı arkadaş olup birbirlerini çok iyi tanımışlar.Günler ilerledikce çiçek suya asık odlunu anlamış…
Çiçek artık etrafına cok guzel kokular salmaya baslamıs. Çiçek suyu her gördünde içinin kıpır kıpır oldugunu fark etmıs.Anlamıskı etrafa saldığı güzel kokular ıçinin kıpırdaması su’ya olan aşkıymış.Çiçek artık suyun ona aşık olup olmadını merak ediyomuş.Acaba su beni sevıyomu?..
Suda çiçeği sevdini sanıyomuş.Birgün çiçek dayanamayıp su’ya ‘SENİ SEVİYORUMM’demiş.Suda çiçeğe BENDE demiş.Zaman ilerledikçe ve çiçek suya dayanamıyıp tekrardan’SENİ SEVİYORUM’demiş .Su ise yine ‘BENDE’dermiş.
Aylar geçtikçe çiçeğin eski neşesi kalmaz,etrafına güzel kokular salamaz hale gelmiştir.Çiçek tekrardan su’ya ‘SENİ SEVİYORUM ‘ demiş.Suyun cevadı beklendiği gibi’BENDE’olmuş.
Artık zaman ıyıcene geçmiş,çiçek solmuş,sararmış ve zayıf düşüp hastalanmış.Su çiçeğin bu haline çok üzülmüş.Çiçek kendini son bir güç toparlamış suya dönüp’BEN SENİ ÇOK SEVDİM’demiş.SUu yine ‘BENDE’demiş.
Su çiçeğin bu haline dayanamayıp doktor çağırmış.Doktor gelip çiçeği muayene etmiş.Su heycanla doktora çiçeğimin neyi var,ne yapabiliriz demiş?Doktor suya dönüp artık yapılcak bişey kalmadı,ÇİÇEĞİN SUSUZLUKTAN ÖLÜYO demiş…
SU ÇİÇEĞE DÖNÜP BENDE SENİ SEVDİM DEMİŞ.Ama su artık geç kalmıştı.Çiçegin sorusuna BENDE SENİ COK SEVİYORUM ÇİÇEĞİM deseydi bu kelimeyle ona su verseydi şuan çiçek susuzluktan ölmemiş olurdu………
PEKİ SEN ÇİÇEĞİNİN SUYUNU VERİYOMUSUN YOKSA
ONU GÜNDEN GÜNE ÖLÜMEMİ TERK
Mİ EDİYOSUN???