- 529 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İNCİR REÇELİ...
Bugün bir kere daha incir reçelini izledim, sen aklıma geldin, içim ürperdi, yüreğim sızladı…
Hatırladın mı? Balkona yatak sermiştik, hava çok sıcaktı, içeride sıcaktan uyuyamamıştık
benim telefonumdan incir reçelini açmıştık, sen sağ yanıma yatmış başını göğsüme koymuştun, ben sol elimde telefonu tutarken sağ elimle de saçınla oynuyordum...
Aslında ben bu filmi elli kere izlemiştim ama seninle izlemek kadar zevk almamıştım, sessizdi ortalık, gecenin dördüydü, yüzümüze ayın ışığı vuruyordu, biliyor musun kolum yorulmuştu saatlerce aynı hizada ve aynı yerde tutmaktan, canım çok acımıştı ama sana hiçte belli etmemiştim…
Bir ara sana baktım kolumda uyumuştun, filmin sonunu göremedin, sonu çok hüzünlüydü belki de iyi oldu dayanamaz ağlardın sonra bende sana bakar ağlardım, sevindim sonra uyuduğuna, hem olsun ben senin yerinede izledim, elli kerede izlesem yine izledim, bu sefer senin için izledim...
Ne güzel uyuyordun sağ elinle bana sarılmış sol elinle sağ elimi kilitlemiştin, sen bende güveni, sıcaklığı, huzuru bulmuştun belki de hayatın boyunca hiç bu kadar rahat uyumamıştın...
Filim bitmişti telefonu kapattım, ama bunları yaparken çok dikkat ediyordum, olurda hareket ederim uyanabilirsin, uyandırabilirim uyanmanı istemiyordum çünkü çok güzel uyuyordun kıyamadım…
Belki de rüyanda beni görüyorsun diye düşündüm, çünkü uyurken yüzün gülüyordu mutluydun, insan uyurken güler mi? Sen gülüyordun, bak gözümün önüne geldi bir an, ah be sevdiğim ah be sevgilim, sen uyurken gülüyordun hem de çok güzel gülüyordun...
Telefonu usulca koydum soluma, sol elimle bende sana sarıldım, alnından usulca öptüm, burnundan, dudağından öptüm seninle uyumak çok güzeldi, seninle olmak güzeldi, seninle filim izlemek güzeldi, seninle her şey güzeldi...
Sen güzeldin, biz güzeldik, aşkımız güzeldi...
İncir reçeli acıklı bitti, sevdiğine kavuşamadı
Bizimde sonumuz bu filim gibi bitti, acıklı, hüzünlü ve sensiz
Acaba yanlış filmimi seçmiştik izlemek için,
Yâda sen mi yanlıştın, seni yanlışlıkla mı sevdim,
Bir şeyler yanlıştı bu filim gibi, hem bu şekilde bitmemeliydi
Sanırım ben yanlıştım, sevilmeyi hak etmeyen birini sevmiştim.