Vestiyer II.
Şimdi haberler:
Sayın Seyirciler, vestiyerde ölü bulunan iki kişinin cesetleri üzerinde yapılan incelemeler devam etmektedir.
Devlet, bu konuda görevlendirmiş olduğu ülkemizin önemli istihbarat ajanlarından:
Nermin Kaçar isimli ajanı görevinden alıp; bebek bakıcılığı görevine atamıştır.
kemnur isimli ajanı görevinden alıp; kahvehanelerde çay ve kahve servisine atamıştır.
Bir tutam hayat isimli ajan; Ağrı Dağı tepesinde kitap satışı yapacaktır. (aradığınız kitaplar varsa gidin ucuzmuş.)
fosil61 isimli ajan; Hercule Poirot’e hentbol öğretmek ile görevlendirilmiştir.
darbe isimli ajan; köpeklere elmas kokusu öğretmekle görevlendirilmiştir.
maybull isimli ajan; onun ajan olduğunu söylemiycektik pardon. O cezalı değil, ona pembe vermiştik.
(yönetmenim, devlete sorar mısın başka ajan var mıydı?)
(sean sean, aboww dedi ya.)
(ha, tamam)
sean isimli ajan; devlet sana ceza olarak ajan yapmakla görevlendirdi anam, fakat hani içinde ww olan bişi demişin ya, ha işte adını ondan koysun diyo. Anladın di mi?
*
Not: Vestiyer yazısından ceza alan ajanlar:
Nermin Kaçar; bulmacayı çözemedi, öldüren kadının kocası değildi. O kadar yıl uğraşıp bir külüstür araba sahibi olan adam bir anlık gafletine dayanamayıp arabasını satıp, kadına elmas kolye alıp sonra da aldatıldığını anlayınca, neden kocasının öldürdüğünü düşündü Nermin Kaçar?
kemnur; bulmacayı çay servisinden sonra çözeceğini söyledi.
Bir tutam hayat; bulmacayı çözemedi, çünkü yazıyı çaprazdan okudu, kimin koca, kimin vestiyer, kimin şapka, kimin palto şaşırdı. Bende çok üstüne gitmek istemedim korkmasın diye. Allah muhafaza, memleketimizden uzaklarda ne olur ne olmaz şimdi bir vestiyer için yazık.
fosil61; bulmacayı anladı ama yaptığı teklife bakın. Agatha’nın Niyazi’sini benim yazımın içine sokmaya çalışıyor. Sanki ülkede dedektif yok. Neyse ki kadın çoktan niyazi, yoksa "buyrun buyrun bende daha çok var"derdi, akide ikram eder gibi.
sean; bulmacayı çözdü mü bilmem ama, yorumda kullandığı kelime ajan olmaya müsait.
Davi/öyküsatıcısı 25 .09 . 2014
YORUMLAR
Bu hikayenin için de olmak mı, dışında kalmak mı daha iyi bilemedim...
Vestiyere asılı kalmayı ise hiç istemezdim...
Sevgiler,
Davidoff
:)
Bu çok güzel bir yorumdu Billur Hanım.
En iyisi ben sizi Kanal Davi'nin haber spikeri yapayım.
Teşekkürlerimle.
Ne demeli?
Yani, hikayenin buralara kadar uzanacağını kimse tahmin edemezdi vallahi.
Şaşırmadık desek, yalan olacak.
Şu Allah'ın işine bak.
Bir şaşkın adamın uçkur merakı,
Kos koca ülkenin ajanlarının deşifre olmasına sebep oldu.(Gerçi, bazılarına torpil geçilmiş ya, hadi neyse.)
Sonuç olarak,
olayın aydınlığa kavuşturulmasına sevindik.
Ajanların durumu ne olacak? Orası meçhul işte.
Gerçi,
bu aralar kitap satışlarıyla meşgulüz biz.
Ajanlık suya düşse de,
bir şekilde hayat devam edecek işte.
Çok hoş, zevk veren bir bölümdü.
Davidoff
Önemli olan, okuru şaşırtmak değil midir?
Teşekkür ederim Bir tutam hayat.
:))) Bebekleri de çok severim neyse ki. Güzeldi sevgili dostum çok beğendim. Sevgilerimle... Çok güldüm inan. Teşekkürler...
Davidoff
Öyküdeki amaç zaten mizahtı.
Teşekkür ederim Sevgili Nermin arkadaşım.
Sevgilerimle.