- 646 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YENİDEN MERHABA
Sevgili Gönül Dostları
Uzun bir süreden sonra (5 yıl) tekrar sizinle olmanın mutluluğunu yaşıyorum. Talihsiz bir şekilde adı bende mahfuz bir yakınım tarafından ele geçirilen üyeliğim, benim öldüğüm söylenerek site yöneticileri tarafından kapatılmıştır. Uzun uğraşlar neticesinde çok şükür ki site yöneticileri tarafından üyeliğim tekrar aktif edilmiştir. Üyeliğimi tekrar aktif hale getiren site yöneticilerine huzurlarınızda bir kere daha teşekkür ediyorum.
Kıymetli Arkadaşlarım
Şiir başta olmak üzere edebiyatın her dalında eserler veren milyonlarca şuurlu, idrakli ve gönül âleminin pırıltılarını bizimle paylaşan sizlerle olmanın verdiği huzur inanın benim için dünyalara değer bir duygudur. İnşallah bundan sonra sizinle hiç ayrılmayacak emri hak vaki olana dek size yüreğimin kapılarını ardına kadar açmaya devam edeceğim. Edebiyatı davamın insanlara aktarılmasında bir araç görmekten ziyade amaç olarak gören bir insanım. " (Resulüm!) Sen, Rabbinin yoluna hikmet ve güzel öğütle çağır ve onlarla en güzel şekilde mücadele et!" ayetinde ifade buyrulduğu gibi gayem sanatların biriciği, davaların en yücesi İslam davasına hizmet etmek ve her zerresi insanların mutlu olmasına yeteceğine inandığım bu dava için son nefesime dek mücadele etmektir. Yalnızca haktan korkan, halkı tutan zihniyetin iflah olmaz bir fedaisi olmayı kendime şiar edindim. Şahit ol Ya Rab!
Her görüşten insanın harman olduğu bu harikulade ortamda her düşünceye saygılı olarak tartışabileceğimiz imkânı bize vermiştir elbette tartışırken edep ve saygı kaidelerini aşmamak kaydıyla. Bizler toplumun bir yerde sigortaları olmalıyız zira, içinde duygu, merhamet ve şuur olan her söz her görüş elbette toplumda karşılığını bulacaktır. Edebiyata vakıf olanlar aynı zamanda tarihi ve toplumu da iyi bilmelidirler yaşadığı topluma aykırı her oluşun kabul görmediğine tarihte çok kez şahit olmuşuzdur bu aykırılığın topluma ne denli zarar verdiğini ve bize neler kaybettirdiğini de bilakis hepimiz biliyoruz. Bizler isteyerek yüklenmiş olduğumuz bu misyona sonuna kadar sahip çıkıp bizden yeni ve taze ürünler bekleyenleri sükûtu hayale uğratmamalıyız. Ak olana kara demek yeni bir şey demek olmadığı gibi hiç kullanılmamış bir konuyu zorla kabul ettirme çabası da yeniye karşı toplum kapalı, yeni ürünler beğenilmiyor demekte yenilik değil aksine yaşadığı toplumun zihin dünyasına inememektir.
Kıymetli Arkadaşlar
Sözü daha fazla uzatmak istemiyorum inşallah başka bir yazıda kaldığım yerden devam edeceğim. Sözlerime son verirken hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyor en derin hürmetlerimi sunuyorum.
HAKAN UTAR
SERDENGEÇTİ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.