- 1513 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
AŞKIN RÜTBELİ ASKERİYİM...ROMANIMDAN SATIRLAR
Küçük yaşlardan beri aşka düşkündü,tüneme hali sanki, hani başında bekleyince kaçmayacak gibi allahaşkına nöbet tutmanın asker işi olduğunu kim söylediyse halt etmiş siz aşıkların ne rütbeli askerler olduğunu bilemezsiniz..
Aşk savaş demektir mutlaka yaralanırsınız, ne etkili bir silahtır o ,size kan pompalayıp bahtiyar olmanızı sağlar ve bir an düşman kesilir tek kurşunla vurur, aşk, aşk,ı tam çatısından...
Kadınların aşkından korkulur ,onlar aşkın gözüdür,çiviyi çiviyle sökmekte ise üstlerine yoktur...
Simrada bunlardan biriydi tek arzusu asker olmaktı ve rütbelenmek,eski dünyanın şimdiki yerindeydi ,realite sınırlarını aşarak bu günlere geldi yoksa ölmek işten bile değildi. Yıllar önce .bir kadın için en büyük hazın manyaklar gibi sevilmek olduğunu düşünen Simranın değişimi sobahar günlerine rastlar..
Yalnızca bir kadın gibi yaşamak ,iki meme ve bir vajinanın boyundurluğu altına girerek, uğruna bir ömür nöbet tuttuğu aşkın ne yanlış br cephede savaştığını anlamak buna rağmen nöbeti elden bırakmamak ,sevilmemekten bu kadar çok korkmak, hala sevmenin var olduğuna inanmak,Simaranın kendi kendine mırıldandığı en büyük yalan olurdu...
BERRİN KORKMAZ