ALDANIŞ..!
Keskin bir kelime… Kandırılmışlıkla... Yalan arasında havada kalmışlık… Aldanış… Aldanmaya akraba… Müsaade etmeye… İzin vermeye dost…
Kuytu hayatların arasında kalmış bir gölge… Varolmak için belirip kaybolan… Ezik yaftasıyla mücadele eden… Kendi açısından, her şey güzel olacak diye … Bir aldatmacada hayali yaşayan..
Önce şuursuz inkara yol açan.. Aksini ispat etmek için uğraştıran… Boş sayfaya yazıldığında, gözüne baka baka sırıtan kelime.. Nasıl inandım diye kıvrım kıvrım kıvrandığın.. Aklının almadığı.. Dönüp dönüp zihinde sayıkladığın… Ağlamaklı olduğun halde … Yiğitliği bırakmadığın.. Dinlediğinde kalbinde sızı hissettiren…
ALDANIŞ……
Yalnızlığa mahkum edildiğin… Güven denilen duygunun hoyratça kullanıldığı… Avuçlarından kayıp gitmesine izin verdiğin nankör sevgi kırıntısı… Gönlünü her açtığında … Defalarca affettiğin kalbin… Hasretine yandığın, özlemlerine koca bir duvar… Sayıklatarak azap duyuran… Can acısına perçin olan… Utanmaya vesile… Gözyaşlarına gebe…. Kıskaçların arasında , takılıp kaldığın hüzün…. Kendi kendine hazmedemediğin… Kanadıkça figan ettiren duygu…
ALDANIŞ…..
Etrafına duvar ördürüp…. Yalnızlığa çelen itiraf… Kendi inandığına, çembere alınmış söz… Her gün karşısındaki, sevdaya baktırıp, akılda sorgu.. Sualle dile gelen kelime….
Şüpheyi içine tohum diye eken… Durmadan yeşerten söz…. Kırgınlığı çığ gibi büyüten… Umudu kar gibi eriten cümle…. Kıskançlığı besleyen… Sadakati tüketen … Bir mızrak misali… Kalbi... Ruhu... Delip geçen karanlık gölge….
Kaderine yandıran… Alaycı vedalara halayık… Riya’ya saltanat … Küçük hesaplara kerat cetveli..
Göğsüne öküz oturmuşçasına baskı yapan… Aklında deli şimşekler çaktıran … Kahrından lanet yağdırmakla…. Ah..! Almam demen arasında bıraktıran kelime….
ALDANIŞ….
Ümit duymana engel … Aldanmanın acı gerçeğini yüzüne haykıran… Aslında çok tanıdık olduğun.. Ama her başlangıcında… Yeni tanışıyormıuşsun gibi davrandığın.. Boynunu büken utanç…… Kavradıktan sonra anılarını kucak kucak önüne döken….
Ve her şeye rağmen.. Yalap şap yara bandıyla sardığın İz …….
03.02.2013
YORUMLAR
Kıymetli arkadaşım.
İnanır mısınız? Yazınızı okuduğum ilk anda yorum yazmak üzereydim o an bir işim çıktı aceleye gelmesin daha sonra yorum yaparım derken işlerimin koşuşturmasından sizi yazınıza yorum yaptığımı sanarak meğer sizin yazınızın içeriğinde olduğu gibi aldanmışım şimdi sayfanıza girip gördüm ki sonradan da yorum yazmamışım.
Geç kalmışlığımın özrüyle,
İlgiyle okuduğum güzel yazınızı ve kaleminizi kutlarım.
Saygı selamlarımla.
degaje8
Yaraya tuz basmak gibi olacak ama, ara sıra da olsa "keşke o olsa da yine aldansam, aldanması bile güzeldir" dediğiniz olmuyor mu?
degaje8
Fatih Mümtaz
Bence aldanmak da güzeldir. O kadar da kötü olamaz ...
degaje8
ruhlarda derın ızler bırakacak kadar yaratıcı ve muzıp bır anlatım.ben yıne ıyımser bakayım,her aldanısta yenı bır baslangıc degıl mı ne aldanan suclu ne de aldatan sanırım sevıyorum bu tur ızlerı hayatı renklendırıyor.bu arada sıkı bır takıpcınız oldum fusun hanım. cok tesekkurler sınırları zorlayan anlatım ıcın