- 1001 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BEKLEMEK
Beklemeyi bugün daha iyi anladım çağresizce beklemek ve hiç bir şey yapamadan beklemek...Benim annem zehirli guatr hastası; kalbe ve ciğerlere yayılmış;anneme bu hastalığın ne kadar zararlı olduğunu , defalarca anlatmama rağmen ameliyattan hep kaçtı senelerce bu hastalığı çekti ve çekiyordu.Önceleri bir ilaçla geçiştiren annem,şimdi ise günde dört defa üçer üçer ilaç kullanarak iyi olmaya çalışıyor ama bir türlü değerler düşmedi ekstra guatr ilaçlarının yanısıra ise tansiyon ve kalp ilaçları ayrıca mide koruyucu alıyor.İki defa yoğun bakıma kaldırıldı tedavilerle hayata döndü çok şükür yüce Rabbim o kadar iyiki annemi bize bağışladı en son yoğun bakıma kaldırıldığında annemin kalbi durmuştu pil taktılar ve Samsun tıp fakültesine sevk ettiler çünkü takibi orada yapılıyordu;Sinop’tan babam annemin alnını sıvazlayarak acı acı baktı sanki bir daha göremiyecekmiş gibi...bense ambulansla yola koyulduk annemin yanına almadılar beni önde gidiyordum bir gözüm ambulansın küçücük camakeninden bakarak dayan annem dayan nolur diye yalvarıyordum iki gözüm iki çeşmeydi,yollarda sağnak bir yağış vardı hayırlısıyla geldik hastaneye hemen içeriye aldılar bense kapıda çağresiz bekliyordum;annemin bir an çığlık atışını duydum canımdan can koptu ağladım evet ağladım çünkü dua etmekten ve ağlamaktan başka bir şey elimden gelmiyordu.Gerekli tahliller yapıldı yoğun bakım ünitesine alındı ve yine birşey yapamadım o gece sabaha kadar bekledim ama zaman geçmek bilmiyordu bir haber alamadıkça içim parçalanıyordu .Sabah oldu ve içeride bir hasta ölmüştüonu çıkarıyorlardı, ben annem sandım ve korktum bir baktım ki genç bir hasta çok üzüldüm ve başladım ağlamaya annemide mi böyle göreceğim diye;kaybetme korkusu yaşadım hemen içeriye girdim yalvardım hemşireye ne olur annem nasıl bir bilgi verin diye .Anneniz iyi deyince derin bir nefes aldım çok şükür annem iyi ilaçlara devam ediyor ama değerler düştüğü vakit amaliyat olacak fakat hala bekliyoruz ne zaman olur bende bilemiyorum.Allah tüm sevenleri sevdiklerinden ayırmasın önce sağlık sıhhat versin.Yüce Rabbim hastalara şifa dertlilere deva versin dert verip derman arattırmasın .