- 602 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK
Aşk insanın yaradılışında vardır ama her insan için farklıdır tabi. Bu farklılık zamana, insana, kültüre ve karaktere göre de değişir. Aşk benim nazarımda iki türlüdür biri beşeri diğeri ise ilahi aşktır. Ama ben bu yazımda beşeri aşkın zamanla uğradığı değişimi anlatmaya çalışacağım. Günümüzdeki birçok insana göre aşk iki kişi arasında yaşanan birkaç günlük küçük bir macera şimdi birçoğunuz diyeceksiniz ki hayır ben böyle düşünmüyorum. Evet, siz böyle düşünmeyebilirsiniz ama isterseniz bi çevrenize bakın veya fazla enerji harcamayın televizyonunuzu açın ve önünüze çıkan ilk diziyi izleyin haklı olduğumu sizde görecek, bana hak vereceksiniz. Birçok insan onlarca kez aşk yaşadığını savunur haklıdır aslında aşk ın anlamını o da bilmez ve birçoğu da aşk la hevesi biri birine karıştırır. Dilini güzel konuşur fakat bozuk düşünür yani bu tür insanlar. Bu tür kısa vadeli yüksek faizli ilişkilere bakınca o eski destansı aşklar böylemiydi demek geliyor gerçek ilişkileri yaşayan saf insanların içinden. Beklide Ferhat boşu boşuna delmişti dağları yada Kerem bir hiç uğruna mı yanmıştı acaba yoksa suç aşkı bukadar büyüten bu şair yürekli insanlarda mıydı ?. cevapmı tabiî ki hayır. Bence gerçek aşkları öldüren en büyük etken birçok şey de mahvettiği gibi, insanları da değiştiren tek sebep. Merak ediyorsunuz değilmi? Ama çok yakınınızda cebinizde evet para aşkı bu kadar basit ve kısa kılan en büyük nedenlerden biri de para. Sonuç itibariyle aklınızda kalan tek soru şudur bence. Hala destansı aşk yaşayan insanlar yokmu? Yanıtımı tabiî ki var hiç şüpheniz olmasın belki o tür insanlarla aynı şehirde yaşıyorsunuzdur ya da aynı mahallede oturuyorsunuzdur kim bilir belkide onlardan birde sizsinizdir…