- 700 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
DELİYİM DELİSİN DELİSİNİZ!
Ah dostum ah! SUÇ samur kürk olsa bile kimse üstüne giymiyor.
Doğru söyleyen 9 köyü geçtim kendi öz vatanında kovuluyor!
Memlekette bir dakikada gündem değişiyor.
Ne istersen var.
Ortalıkta.
Açık seçik değil. ÇIRILÇIPLAK!
Herkes Görüyor. İşitiyor ve biliyor.
Gelgelim yine herke SUSUYOR!
Konuşanın direnenin başına neler neler geliyor onu da biliyoruz TOPLUMCA!
Konuşulmayan gündeme gelmeyen hiçbir şey kalmadı.
Dünya ülkelerinin bir yıllık malzemesi bizde bir günde tükeniyor.
Ama şu ENFLASYON denen sinsi canavardan hiç söz eden yok!
Her zaman dediğim gibi “Kim demiş bu memleket de YOKSULLUK VAR! diye.
Bir evde en az 3 araç. Trafikte içinde 1 kişi. Dünyanın en pahalı benzini. Elektrik – su yine öyle.
Ev vergileri neredeyse evin değerine eş.
Meyve- sebze kuruyemiş hele nicedir seyirlik.
Hele şu Rusya ihracatı başlasın taşları ağaçları yememiz yakındır.
Şununla teselli buluyorum!
Parası olanlar da ne tür olursa olsun paralarıyla ölüm satın alıyorlar!
Yok organikti yok doğaldı! yok hormonsuzdu! kandırmacasıyla yutturmadıkları şey kalmadı uyanık cahillerin.
Sizleri hiç bilmem ama ben taa ne zamandır huni üstüne huni takıyorum.
Neyse haftanın şu son gününde sizleri kasvete boğup da kendime iyice düşman etmeyeyim. Anlaştık mı.
Güzel ve tatlı bir DELİ yorumuyla sohbetimizi TATLIYA bağlayalım dilerseniz.
“Deli kadınlar dümdüz kadınlardır, hileye hurdaya ihtiyaç duymazlar. Sizden bir şey istediğinde hiçbir ayak oyununa ya da hesaplamaya ihtiyaç duymadan ister...! Bir şeyi reddettiğinde de bunu yine ayni düzlükte reddeder. Öldür allah ikna edemezsiniz Çünkü sizin dünyanızın gücü onu ikna etmeye yetmez...! Dedik ya zaman mutlaka deli kadını haklı çıkaracaktır Para, pul, kariyer, kimlik, ulus, sınır, ev, mal, mülk vs. asla işi olmaz....! Bu açıdan ulussuzdurlar onları dünyanın neresinde görürseniz görün şıp diye tanırsınız çünkü ne kahkahaları tutsak, ne gözyaşları sinirli, ne arzuları hapis ne öfkeleri prangalıdır. Bu duygu durumlarından herhangi birini herhangi bir mekanda, kişi sayısı fark etmeksizin tak diye önünüze koyarlar...! Size düşen o an yaşanacak olan neyse tadını sonuna kadar çıkarmaktır. Sevecekse orta yerde sevecektir herkesin içinde her şeyin içinde...! Deli kadınlar güzel sever .”
YORUMLAR
''Sevgide her zaman delice bir yan vardır.
Ama delilikte de her zaman bir tutam akıl vardır.! ''
~Friedrich Nietzsche
Şimdi Tanrıyla dans ediyorum... Öyle dehşet bir müzik çalıyor ki... İçimde fırtınalar esiyor deli deli... Hani, "her delilikte bir akıl vardır diyor ya üstad" İşte ondandır deliliklerimde hep bir güzellik görmelerim... Ondandır haykırmalarım... Ondandır bir can bulunca sımsıkı sarılmalarım...............
-----
Fikret Şimşek
Bir delinin güpncesinden notlar :-)) diyesim geldi .
Seviyorum sizi okumayi .
Günüme cok güzel geldi yaziniz.
Ayrica sayfamda paylasacagim . Müsaadenizle sevgili Devrim Hanim .
Sevgimle.
Yazınız bana hafızamda kalmış olan "Cinnetim Cennetimdir" cümlesini hatırlatınca google'den sorguladım ve Bülent Akyürek'in romanının adı olduğunu öğrendim...
Evet, bu cinnet halimiz, hem tek tek hem de ortak cennetimiz bizim... Baksanıza , bir banka reklamı bile bu durumumuzu kullanmış ve tabii başarılı bir ticari yoruma tahvil etmiş...
Şimdi ben de sıkıcı, nahoş ve belki de nefret edilesi bir şey yapıp şöyle diyeceğim; ben, bütün bu hallerimizin zeka seviyemizden kaynaklandığını söyleyeceğim...(Bakınız: Matematik olimpiyatları sıralamasındaki yerimiz...) Kendi kendimize, narsistik, egosantrik ve hatta megalomanyak söylemlerimizle bile medeni dünya ile aramızdaki uçurumu göstermekten öteye gidemediğimizi fark edemiyoruz...
Çok mu ağır oldu?... O zaman, bakınız: Edebiyat Defteri şiirleri...
Benden delilik bu kadar...
DEVRİM DENİZERİ
Böyle Deliye can kurban diyeceğim ben de..
Bütünüyle harika.
Esenlik dileklerimle.
Organik ürün yiyeceksek en iyi yol yerin varsa ekip yemek. Yoksa organik ürün kalmadı artık. Hormonlu ürünü organik diye diye 3 kuruş fazlaya satarak milleti kandırıyorlar
DEVRİM DENİZERİ
Sevgi ve selamlar.
Efendim şu hormonsuz diye yutturdukları sebze meyve konusunda çok haklısınız ama alıcılarıda çoğunlukta hemcinsleriniz hemen inanıyorlar saygılarımla
DEVRİM DENİZERİ
O konuyu hiç sormayın. Benim oturduğum semtte bu kanmalar daha çok.
Uyarmadığım kadın kalmadı. Büyük arabalar tıklım tıklım dolu. Nerden nasıl buluyorlar. Ne olduğunu biLmeden alıp dolduruyorlar.
Maydanoz nane bile hormonlu. Bu toplum nasıl yok olacak söyleyeyim. bu gıdalardan Şarküteri özellikle de. Kirli hava. MİKROBİK HASTALIKLAR. KADIKÖY ZATÜRRE GRİP MENENJİT Mikrobuyla boğuşuyor.
hERKES TATİLDE MUTLU YİYİP İÇİP GEZİYOR.
KIRSAL KESİME NUR YAĞDI TA NE ZAMANDIR.
Esenlikler. Selamlar